Auto Europe

  • POLSKA
  • Skontaktuj się z naszymi specjalistami
    Wynajem samochodów na całym świecie
    Alamo Rental Car
    Avis Car Rental
    Budget Rental Car
    Dollar Car Rental
    Europcar
    Hertz
    National Car Rental
    Sixt Rent a Car
    Wynajem samochodów na całym świecie

    Szukaj w blogu


    Wyszukiwanie blogów......

    Karty kredytowe i depozyt - FAQ

    Pamiętaj, że przy odbiorze samochodu będziesz musiał zostawić kaucję. W tym celu prawdopodobnie zostaniesz poproszony o okazanie karty kredytowej w momencie odbioru, która zostanie wykorzystana przez dostawcę wynajmu samochodu do zablokowania kwoty kaucji na cały okres wynajmu. Niewielka liczba wypożyczalni samochodów akceptuje karty debetowe, nadal stanowią one mniejszość. Proszę sprawdzić swój kupon pod kątem metod płatności akceptowanych przez wypożyczalnię. W przypadku akceptowania kart debetowych przez wypożyczalnie, kwota kaucji jest pobierana, a zwracana po zakończeniu wynajmu.

    WPŁATA KAUCJI ZABEZPIECZAJĄCEJ

    Aby upewnić się, że odbiór samochodu przebiega bez problemów, radzimy dowiedzieć się więcej o płatnościach, depozycie i ograniczeniach depozytowych w regulaminie wypożyczalni podczas dokonywania rezerwacji. Wszystkie istotne informacje znajdziesz, klikając niebieską 'Ikonę informacyjną' i przy 'Rezerwuj' pod 'Ważne informacje'.

    Nie wszystkie karty kredytowe są akceptowane przez wszystkich dostawców wynajmu samochodów. Sprawdź swój kupon, aby określić kwotę kaucji i jakie metody płatności są akceptowane przez wypożyczalnię. Zalecamy korzystanie z kart Visa lub Mastercard, które są powszechnie akceptowane przez dostawców na całym świecie. Upewnij się, że znasz numer PIN karty. Ta karta musi być wystawiona na nazwisko głównego kierowcy ,widniejącego na kuponie i mieć wystarczającą ilość środków na pokrycie kwoty kaucji. Nie musi to być ta sama karta, której użyto do opłacenia rezerwacji.

    Karty debetowe nie są akceptowane przez większość wypożyczalni samochodów. Jeśli nie masz pewności, czy Twoja karta jest kartą kredytową, czy debetową, zacznij od sprawdzenia powierzchni karty. Wiele kart wskazuje, z przodu lub z tyłu, czy są to karty kredytowe, czy debetowe. W razie wątpliwości i braku takich informacji należy skontaktować się z bankiem.

    Jak i gdzie  sprawdzić, czy Twoja karta jest kartą kredytową czy debetową

    W przypadku braku ważnej karty kredytowej, na której można zablokować kwotę kaucji, niektórzy dostawcy nie zezwolą na kontynuację wynajmu, podczas gdy inni będą wymagać opłacenia dodatkowego ubezpieczenia w celu zmniejszenia lub wyeliminowania kwoty udziału własnego.


    NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA DOTYCZĄCE KART KREDYTOWYCH I DEPOZYTU


    Czy potrzebuję karty kredytowej, aby wynająć samochód?

    Wszyscy dostawcy wynajmu samochodów akceptują karty kredytowe. W pewnych okolicznościach niektórzy dostawcy akceptują również karty debetowe. Przedstawiona karta, zarówno kredytowa, jak i debetowa, musi być wystawiona na nazwisko głównego kierowcy podanego na kuponie i musi posiadać wystarczające środki na pokrycie kaucji. Wypożyczalnie samochodów raczej nie akceptują kart Prepaid. Sprawdź swój kupon, aby sprawdzić kwotę depozytu i jakie metody płatności są akceptowane przez wypożyczalnię.

     

    Co to jest depozyt?

    Lokalna wypożyczalnia samochodów wymaga zablokowania depozytu na karcie kredytowej głównego kierowcy podczas odbioru samochodu. Depozyt ten jest przechowywany przez wypożyczalnię samochodów na pokrycie wszelkich szkód wyrządzonych pojazdowi lub w przypadku kradzieży pojazdu.

     

    CZY WYMAGANA JEST KAUCJA, JEŚLI MAM PEŁNA OCHRONA PRZED USZKODZENIAMI?

    Tak. Pełna ochrona przed uszkodzeniami to produkty oferowane przez Auto Europe, a nie przez lokalną wypożyczalnię samochodów. W przypadku uszkodzenia pojazdu ,nadal będzie wymagana zapłata za wyrządzone szkody w wysokości udziału własnego w firmie wynajmującej samochody, ale możesz złożyć wniosek o zwrot pieniędzy od Auto Europe po oddaniu samochodu, zgodnie z warunkami wynajmu.

     

    Ile wynosi depozyt?

    Depozyt zazwyczaj składa się z sumy udziału własnego od ubezpieczenia (zwanej również nadwyżką), wartości pełnego zbiornika paliwa i wszelkich opłat opcjonalnych, które płacisz lokalnie (dodatkowe ubezpieczenie, sprzęt, opłaty w jedną stronę itp.). Kwota depozytu jest wyświetlana po prawej stronie na stronie płatności. Ponadto możesz znaleźć udział własny odnotowany w Regulaminie, który musisz przeczytać i zaakceptować przed sfinalizowaniem i opłaceniem rezerwacji. Zawsze zapoznaj się z Regulaminem w całości przed dokonaniem płatności.

     

    Kiedy zostanie odblokowana ta kwota?

    Gdy wynajęty samochód zostanie zwrócony w takim samym stanie, w jakim został odebrany, depozyt zostanie zwolniony. To, jak szybko ta zablokowana kwota będzie znów do dyspozycji, zależy od dostawcy karty kredytowej i zwykle może potrwać do dwóch tygodni lub w niektórych przypadkach dłużej.

     

    Jak mogę uzyskać więcej informacji?

    Nasze strony FAQ i Ogólne Warunki posiadają przydatne informacje dotyczące kart kredytowych, depozytu i zabezpieczenia przed wynajmem. Jeśli masz konkretne pytanie dotyczące bieżącej lub przyszłej rezerwacji, zadzwoń do nas: +49 89 541 9555 8101.


    Aby upewnić się, że odbiór samochodu przebiega bez problemów, radzimy dowiedzieć się więcej o płatnościach, depozycie i ograniczeniach depozytowych w regulaminie wypożyczalni podczas dokonywania rezerwacji. Wszystkie istotne informacje znajdziesz, klikając niebieską 'Ikonę informacyjną' i przy 'Rezerwuj' pod 'Ważne informacje'.

    Jeśli masz jakieś pytania, wystarczy że skontaktujesz się z naszym zespołem rezerwacyjnym, a jeden z naszych agentów z chęcią pomoże Ci telefonicznie po numerem +49 89 541 9555 8101.

    Szukaj w blogu