Jeśli wynajmujesz z nami samochód po raz pierwszy, ważne jest, aby pamiętać o potrzebie posiadania karty kredytowej przy odbiorze pojazdu. Powszechną praktyką jest zatrzymywanie depozytu na karcie kredytowej i odbywa się to podczas odbioru. Dlatego ważne jest, aby mieć wystarczającą ilość środków na karcie kredytowej, aby to zrobić. W przeciwnym razie możesz nie być w stanie odebrać samochodu. Ten etap w fazie wynajmu samochodu może czasami być mylący, ale nie musi tak być. Poniżej znajdują się najczęściej zadawane pytania dotyczące kart kredytowych i depozytu.
Tak. Nawet jeśli możesz zapłacić inną kartą w naszym systemie rezerwacji, główny kierowca (imię i nazwisko na rezerwacji wynajmu samochodu) musi posiadać ważną kartę kredytową we własnym imieniu, z wystarczającym limitem kredytowym na depozyt. Depozyty gotówkowe nie są akceptowane.
Lokalna wypożyczalnia samochodów wymaga zablokowania depozytu na karcie kredytowej głównego kierowcy podczas odbioru samochodu. Depozyt ten jest przechowywany przez wypożyczalnię samochodów na pokrycie wszelkich szkód wyrządzonych pojazdowi lub w przypadku kradzieży pojazdu.
Tak. Zwrot udziału własnego i zwrotu udziału wałsnego z Super Cover to produkty oferowane przez Auto Europe, a nie przez lokalną wypożyczalnię samochodów. W przypadku uszkodzenia nadal będzie wymagana zapłata udzaiłu wąłsnego firmie wynajmującej samochody, ale możesz złożyć wniosek o zwrot pieniędzy od Auto Europe po wypożyczeniu, zgodnie z Warunkami.
Depozyt zazwyczaj składa się z sumy udziału własnego od ubezpieczenia (zwanej również nadwyżką), wartości pełnego zbiornika paliwa i wszelkich opłat opcjonalnych, które płacisz lokalnie (dodatkowe ubezpieczenie, sprzęt, opłaty w jedną stronę itp.). Kwota depozytu jest wyświetlana po prawej stronie na stronie płatności. Ponadto możesz znaleźć udział własny odnotowany w Regulaminie, który musisz przeczytać i zaakceptować przed sfinalizowaniem i opłaceniem rezerwacji. Zawsze zapoznaj się z Regulaminem w całości przed dokonaniem płatności.
Gdy wynajęty samochód zostanie zwrócony w takim samym stanie, w jakim został odebrany, depozyt zostanie zwolniony. To, jak szybko ta zablokowana kwota będzie znów do dyspozycji, zależy od dostawcy karty kredytowej i zwykle może potrwać do dwóch tygodni lub w niektórych przypadkach dłużej.
Nasze strony FAQ i Ogólne Warunki posiadają przydatne informacje dotyczące kart kredytowych, depozytu i zabezpieczenia przed wynajmem. Jeśli masz konkretne pytanie dotyczące bieżącej lub przyszłej rezerwacji, zadzwoń do nas: +48 222 639 537.