Auto Europe stara się zapewnić wszystkim naszym klientom wyjątkową obsługę na każdym etapie wynajmu samochodu. Naszym głównym celem każdego dnia jest być w stanie zapewnić Ci bezstresowy proces wypożyczenia auta, aby Twoja podróż odbyła się bezproblemowo. Nasze zaangażowanie w dostarczanie aktualnych informacji jest tym, co sprawia, że nasi klienci wracają wielokrotnie. Czy podczas procesu rezerwacji, odbioru i zwrotu, lub potrzeby rozwiązania ewentualnych problemów - zawsze jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.
Dla Twojej wygody nasza strona FAQ jest zbiorem najczęściej zadawanych pytań. Z łatwością znajdziesz na niej informacje na każdy wybrany temat. Chociaż większość niejasności możesz rozwiązać tutaj, nie wahaj się skontaktować z nami 7 dni w tygodniu, jeśli potrzebujesz dalszych wyjaśnień lub nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie.
Nasi agenci rezerwacji są dostępni, aby pomóc Ci znaleźć najlepszą ofertę wynajmu samochodów na podróż. Oferujemy nie tylko gwarancję najlepszej ceny, ale także wyjątkowe promocje. Pozwól jednemu z naszych agentów rezerwacji odciążyć Cię od stresu związanego z wyszukiwaniem samochodu na wynajem. Po prostu daj nam znać, jakie są Twoje wymagania dotyczące podróży, potrzeby i oczekiwania, a my poinformujemy Cię, jakie są najlepsze opcje dla Ciebie.
Auto Europe jest firmą pośredniczącą w wynajmie samochodów na całym świecie i negocjuje specjalne rabaty oraz warunki wynajmu zarówno z lokalnymi wypożyczalniami samochodów, jak również z renomowanymi firmami np. Hertz, Avis, Europcar. Celem Auto Europe jest zaoferowanie klientom jak najniższych cen za usługę wynajmu samochodu. Auto Europe jest firmą niezależną i nie pracuje dla innej fimy oferującej usługi wynajmu samochodów. W każdej ofercie Auto Europe oraz na potwierdzeniu rezerwacji tzw. voucherze znajduje się nazwa wypożyczalni i szczegóły punktu wynajmu w danym kraju.
Auto Europe nie pobiera opłat za anulację, jeśli Auto Europe zostało o tym powiadomione do 48 godzin przed planowaną data rozpoczęcia wynajmu. Auto Europe nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za zmianę na rezerwacji do 48 godzin przed planowaną data rozpoczęcia wynajmu, jednak jeśli nastąpi zmiana, klient będzie zobowiązany do zapłacenia stawki obowiązującej w danym dniu. Zwrot kosztów przy anulacji mniej niż 48 godzin przed planowaną datą i czasem odbioru pojazdu oraz po planowanej dacie odbioru, jest niemożliwy. Auto Europe nie refunduje rezerwacji, jeśli klient zjawi się przy stanowisku wypożyczalni z nieważnym prawem jazdy. Auto Europe nie refunduje rezerwacji, jeśli klient zaprezentuje nieakceptowaną kartę kredytową lub nie ma wystarczających środków na pokrycie kaucji w momencie odbioru pojazdu. Auto Europe nie refunduje niewykorzystanych dni z rezerwacji, jeśli klient się nie pojawił, pojawił spóźniony ponad 2 godziny bez poinformowania Auto Europe lub oddaje samochód wcześniej.
Dane kontaktowe zostaną wysłane wraz z voucherem, więc możesz skontaktować się z nami, jeśli potrzebujesz pomocy w trakcie podróży.
Rezerwację możesz opłacić za pomocą karty kredytowej. Auto Europe akceptuje następujące karty kredytowe: American Express, Mastercard i Visa.
Auto Europe jako firma pośrednicząca w wynajmie samochodów nie może wystawić rachunku z podatkiem VAT. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT, skontaktuj się bezpośrednio z wypożyczalnią.
Każda wypożyczalnia samochodów wymaga złożenia kaucji za pomocą karty kredytowej. Imię i nazwisko właściciela karty kredytowej powinno być identyczne z imieniem i nazwiskiem głównego kierowcy. Minimalna kwota kaucji, jaka będzie zablokowana na karcie kredytowej to około: wysokość udziału własnego + podatek + koszty tankowania. Uwaga! Wynajem samochodów bez karty kredytowej nie jest możliwy!
Może się zdarzyć, że wypożyczalnia samochodów obciąży kartę kredytową kierowcy po zakończeniu terminu wynajmu bez wcześniejszego powiadomienia. Powodem takiego obciążenia jest zwykle niezgodność w tankowaniu, opóźniony zwrot samochodu, grzywny w przypadku naruszenia przepisów ruchu drogowego, opłaty administracyjne lub opłaty za powstałe szkody w czasie wynajmu samochodu. Jeśli masz wątpliwości lub pytania dotyczące obciążenia karty kredytowej, zadzwoń pod numer infolinii: +48222639537 lub wyślij e-mail do: plcs@autoeurope.de.
Jeśli wynajmiesz samochód za pośrednictwem Auto Europe, ubezpieczenie samochodu zapewnia firma wynajmująca. Auto Europe zestawia na voucherze wszystkie zawarte ubezpieczenia w danej ofercie.
W przypadku, gdy wypożyczalnia samochodów obciąży kierowcę wysokością udziału własnego z powodu powstałych szkód w czasie wynajmu, kwotę tą może zwrócić Auto Europe pod warunkiem dostarczenia odpowiednich dokumentów (kopię przelewu i wyciąg z konta bankowego, protokół od policji i raport o szkodach itd.). Zwrot obejmuje wyłącznie wysokość udziału własnego w danej kategorii samochodu. Opłaty za powstałe szkody, które nie kwalifikują się do zwrotu ze strony Auto Europe nie są refundowane. Szkody powstałe na skutek umyślnego zaniedbania kierowcy również nie podlegają zwrotowi udziału własnego przez Auto Europe. Kliknij tu i dowiedz się więcej na temat zwrotu udziału własnego.
Centrala rezerwacji Auto Europe z siedzibą w Monachium otwarta jest w godzinach 09:00 - 17:00, od poniedziałku do soboty pod numerem infolinii: +48222639537.
Szczególne usługi jak np. dostarczenie samochodu do hotelu lub rezerwacje krótkoterminowe (last minute) są "na zapytanie”. Takie rezerwacje wymagają potwierdzenia ze strony Auto Europe i firmy wynajmującej. W tym przypadku niezbędna jest karta kredytowa, która zostanie obciążona kwotą za wynajem samochodu po potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli wybrany samochód jest "na zapytanie", poinformujemy Cię o tym.
Większość rezerwacji Auto Europe zostaje potwierdzona w ciągu kilku minut po pomyślnym dokonaniu płatności. W przypadku rezerwacji krótkoterminowych, tzn. odbiór samochodu nastąpi w przeciągu 48 godzin, zalecamy kontakt bezpośrednio z działem rezerwacji pod numerem infolinii: +48222639537.
Nasze ceny wyliczane są w rytmie 24 godzin, przykład: jeśli odbiór samochodu jest o godzinie 14:00, to zwrot powinien być najpóźniej o godzinie 14:00. Jeśli zwrot nastąpi później, wtedy policzony zostanie kolejny dzień wynajmu.
Jeśli odbiór samochodu odbywa się w punkcie wynajmu na lotnisku, należy podać numer lotu, aby wypożyczalnia mogła być poinformowana w przypadku opóźnienia lotu.
Termin ten używany jest jeśli wynajem odbywa się na lotnisku lub na dworcu i oznacza, że nie przylatujesz samolotem i nie przyjeżdżasz pociągiem, tylko przychodzisz pieszo. W takim przypadku podanie numeru lotu lub pociągu jest zbędne.
Tak, możesz dokonać rezerwacji na naszej stronie internetowej w imieniu innej osoby. Wpisana osoba do rezerwacji jest głównym kierowcą i powinna ona posiadać własną kartę kredytową w chwili odbioru samochodu.
W chwili odbioru samochodu kierowca powinien obowiązkowo posiadać kopię vouchera i przedstawić ją w wypożyczalni, ponieważ zawiera on niezbędne informacje o cenie wynajmu oraz inne szczegóły dotyczące samochodu. Po otrzymaniu płatności Auto Europe wysyła Twój voucher na podany adres e-mail. Jeśli chcesz otrzymać kopię vouchera faksem, poinformuj nas o tym bezpośrednio w chwili dokonywania rezerwacji. W momencie przejęcia samochodu kierowca zawiera umowę właściwą z fimą wynajmującą. Podpisując umowę z wypożyczalnią ważne jest zaakceptowanie takiej usługi, jaka została opłacona w Auto Europe (więcej informacji znajdziesz na voucherze). Jeśli zauważysz w umowie świadczenia, których nie potrzebujesz, nie wyrażaj na nie zgody. Auto Europe nie zwraca kosztów za inne usługi, które zostały zaakceptowane w chwili zawarcia umowy z wypożyczalnią. Proszę uwzględnić, że voucher nie jest właściwą umową wynajmu.
Auto Europe nie akceptuje mili premiowych lini lotniczych lub podobnych programów. Doliczenie punktów jest jednak możliwe bezpośrednio w wypożyczalni w chwili odbioru samochodu.
Auto Europe może wysłać voucher w formacie PDF lub HTML, albo faksem. Na naszej stronie internetowej możesz także dokonać przeglądu Twojego vouchera i go wydrukować.
Auto Europe stara się oferować najniższe ceny wynajmu samochodu. Jeśli znajdziesz lepszą cenę u naszej konkurencji, poinformuj nas o tym, a my porównamy klasę samochodu oraz warunki wynajmu i postaramy się dopasować naszą ofertę. Podaj nam szczegóły konkurencyjnej oferty i wypełnij formularz gwarancji najniższych cen.
Auto Europe przywiązuje wielką wagę do poufnego przetwarzania danych osobowych i wykorzystuje je tylko do celów kontaktowych, w odniesieniu do pytań związanych z rezerwacją lub wynajmem samochodu. Auto Europe nie sprzeda Twoich danych i nie ujawni ich osobom trzecim.
Kontrola danych osobowych
Klient ma prawo do wglądu zapisanych danych osobowych w każdej chwili i może zażądać zmianę i usunięcie danych. Prosimy o kontakt na adres e-mail data-protection@autoeurope.de lub adres pocztowy:
Auto Europe Deutschland GmbH
Landbergerstrasse 155
80687 Monachium
Niemcy
Auto Europe używa cookies w celu udoskonalenia serwisu internetowego obsługi klienta. Jakiekolwiek dane osobowe oraz informacje z kart kredytowych nie są magazynowane w cookies, zawierają one natomiast numer identyfikacyjny (ID) oraz podstawowe informacje związane z wizytą klienta (np. jaki kraj wybrano na stronie). Jeśli chcesz usunąć Auto Europe cookies, kliknij proszę tu. Jeżeli zamierzasz wysłać pytanie o rezerwację, zrób to zanim usuniesz cookies, w przeciwnym razie musisz rozpocząć proces rezerwacji ponownie.
Auto Europe jest firmą pośredniczącą w wynajmie samochodów i nie posiada własnego punktu wynajmu i własnej floty. Nazwa wypożyczalni, w której odbierzesz samochód znajduje się na voucherze.
W chwili odbioru samochodu niezbędne są następujące dokumenty: voucher Auto Europe, prawo jazdy, paszport lub dowód osobisty i karta kredytowa głównego kierowcy.
Okres wynajmu samochodu opiera się na zasadzie 24-godzinnego rytmu i rozpoczyna się od chwili odebrania samochodu. Dokładny czas wynajmu znajdziesz na voucherze.
W chwili odbioru samochodu złożenie kaucji jest obowiązkowe, na wypadek pokrycia ewentualnych kosztów, powstałych w czasie lub po wynajmie, tj. koszty za tankowanie (w zależności od zarezerwowanej opcji tankowania) oraz udział własny. Kaucja zostanie zablokowana na karcie kredytowej kierowcy głównego i będzie odblokowana, jeśli samochód zostanie zwrócony w takim samym stanie, w jakim był odebrany.
Kaucję możesz złożyć za pomocą karty kredytowej. W chwili odbioru samochodu kierowca główny powinien posiadać ważną międzynarodową kartę kredytową wystawioną na własne nazwisko. Kaucja gotówkowa i karty debetowe nie są akceptowane.
Auto Europe oraz firma wynajmująca samochód mogą zagwarantować kategorię samochodu, ale nie mogą potwierdzić określonego modelu lub marki. Wypożyczalnie samochodów oferują w danej kategorii modele różnych producentów. Każdy samochód w chwili odbioru odpowiada wszystkim funkcjom i cechom zarezerwowanej i potwierdzonej kategorii na voucherze.
Wypożyczalnie samochodów oferują zwykle cztery formy tankowania:
Jeśli chcesz wynająć dodatkowe wyposażenie np. fotelik dziecięcy, uchwyt na narty lub nawigację, możesz je zamówić w chwili dokonywania rezerwacji. Dodatkowe wyposażenie jest „na zapytanie” do momentu uzyskania potwierdzenia dostępności przez Auto Europe ze strony firmy wynajmującej. Opłaty za dodatkowe wyposażenie uiszcza się w punkcie wynajmu.
Wszystkie samochody objęte są ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej z sumą pokrycia odpowiadającą minimum według lokalnych przepisów. Ponadto w cenie wynajmu zawarte jest ograniczenie odpowiedzialności z tytułu kolizji lub kradzieży samochodu z udziałem własnym lub bez udziału własnego. Szczegóły o zawartych ubezpieczeniach znajdziesz na Twoim voucherze.
W chwili odbioru samochodu pracownik wypożyczalni może zaproponować wykupienie dodatkowego ubezpiecznia np. Super CDW (redukuje lub wyklucza udział własny), ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków lub inne. Ty decydujesz, czy chcesz wykupić takie ubezpieczenie w wypożyczalni, czy też nie.
Dokonując rezerwacji możesz zamówić serwis dostarczenia lub odebrania samochodu, w tym przypadku zostanie naliczona dodatkowa opłata. Samochód może być dostarczony lub odebrany z/do hotelu, ale nie z/do prywatnych adresów lub pola kempingowego itp.
Jeśli Twoje narodowe prawo jazdy nie jest w alfabecie łacińskim i/lub zamierzasz podróżować poza Europę, zalecane jest posiadanie międzynarodowego prawa jazdy dodatkowo do narodowego. W niektórych krajach i wypożyczalniach wymagane jest międzynarodowe prawo jazdy. Proszę sprawdź na voucherze w warunkach wynajmu wymgania co do prawa jazdy.
Wszyscy dodatkowi kierowcy powinni być zapisani do umowy wynajmu w wypożyczalni samochodów. Ponadto dodatkowi kierowcy powinni być obecni w chwili zawarcia umowy i powinni przedstawić ważne prawo jazdy oraz dowód osobisty lub paszport. Większość wypożyczalni pobiera dodatkowe opłaty za dodatkowych kierowców. Czy taka opłata wystąpi, sprawdzisz w warunkach wynajmu danej oferty lub na voucherze.
Niektóre wypożyczalnie samochodów wymagają dopuszczalny, minimalny wiek dla głównego kierowcy oraz dodatkowych kierowców. Ograniczenia wiekowe różnią się w zależności od kraju, kategorii samochodu i wypożyczalni. Dla niektórych, młodych kierowców obowiązuje dodatkowa, tzw. opłata młodego kierowcy, którą uiszcza się bezpośrednio w wypożyczalni samochodów.
Jeśli planujesz podróżować samochodem do innych krajów, poinformuj o tym Auto Europe w chwili dokonywania rezerwacji. Niektóre wypożyczalnie pobierają dodatkowe opłaty za przekroczenie granicy, a niektóre nie pozwalają na opuszczenie kraju. Ograniczenia mogą wystąpić w zależności od miejsca wynajmu i kraju, do którego zamierzasz podróżować.
Na życzenie pracownik z naszego działu rezerwacji poinformuje Cię, czy zwrot samochodu poza godzinami otwarcia biura jest możliwy i czy w punkcie wynajmu dostępna jest skrzynka na klucze. Jeśli zamierzasz wrzucić klucze do skrzynki, poinformuj o tym wypożyczalnię przy odbiorze samochodu. Proszę uwzględnić, że do chwili oficjalnego zwrotu samochodu kierowca odpowiada za wszelkie powstałe uszkodzenia, nawet jeśli samochód został zaparkowany i klucze wrzucono do skrzynki.
Tak. Jeśli wystąpiły problemy podczas wynajmu samochodu i chcesz złożyć reklamację, skontaktuj się z nami w terminie nie póżniej niż 90 dni po terminie zwrotu samochodu. Aby skontaktować się z działem obsługi klienta, wypełnij formularz. Po upływie tego terminu, nie będziemy w stanie Ci pomóc.
Rezerwacje samochodów luksusowych i sportowych można zmienić lub anulować bezpłatnie do 72 godzin przed odbiorem samochodu. Jeśli anulacja lub zmiana rezerwacji nastąpi w terminie krótszym niż 72 godziny zostanie naliczona opłata. Jeżeli samochód będzie specjalnie sprowadzony do innego punktu wynajmu na Twoje życzenie również zostanie naliczona opłata. Wszelkie zmiany lub anulacje rezerwacji należy zgłościć w Auto Europe a nie w firmie wynajmującej.
Dane kontaktowe zostaną wysłane wraz z voucherem, więc możesz skontaktować się z nami, jeśli potrzebujesz pomocy w trakcie podróży.
Auto Europe akceptuje karty kredytowe typu American Express, Mastercard i Visa. Ponieważ samochody luksusowe i sportowe mają dużą wartość wymagane są od kierowcy głównego dwie ważne międzynarodowe karty kredytowe (American Express, Mastercard, Visa) do złożenia kaucji.
Po przybyciu na lotnisko pracownik wypożyczalni będzie oczekiwać kierowcę trzymając w ręku tablicę z nazwą wypożyczalni. Na życzenie samochód może być również dostarczony lub odebrany z/do hotelu.
Auto Europe wyśle pocztą elektroniczną potwierdzenie tzw. voucher, na którym znajdują się szczegóły Twojej rezerwacji, pod warunkiem pomyślnego dokonania płatności.
Rezerwując samochód luksusowy lub sportowy zaleca się złożyć zamówienie nie później niż 24 godziny przed odbiorem.