Zarezerwuj do poniedziałku, 27 marca i zaoszczędź do 25%. Jako członek otrzymasz dostę do ekskluzywnych ofert. Zaloguj się lub zarejestruj tutaj. Rezerwuj teraz i oszczędzaj!
Termin „udział własny” oznacza kwotę, którą klient musi zapłacić, jeśli samochód zostanie uszkodzony lub skradziony podczas wynajmu. Kwota jest ustalonym procentem szacunkowego kosztu szkody. Kwota jest określana podczas procesu rezerwacji oraz w warunkach wynajmu. Suma jest podyktowana w zależności od kategorii pojazdu i polityki lokalnego dostawcy.
Aby całkowicie usunąć tę opłatę, Auto Europe oferuje korzyść w postaci zakupu opcji bez udziału własnego podczas procesu rezerwacji. Lokalni dostawcy wynajmu samochodów również oferują tę opcję, jednak kupując ją bezpośrednio u nas podczas procedury rezerwacji, przyspieszysz proces odbioru w ciągu dnia. Należy zauważyć, że zakres pakietu bez udziału własnego dotyczy niektórych rodzajów szkód, a niektóre elementy, takie jak koła, dach, podwozie, szyby i opony, mogą zostać wykluczone. Jeśli te wykluczone części zostaną uszkodzone podczas wynajmu nadal będziesz za nie odpowiadać i odpowiednio obciąży Cię wypożyczalnia.
Gdy wynajmujesz w Auto Europe w USA , nasz pakiet Bez Udziału Własnego jest standardem we wszystkich wypożyczalniach. W przypadku większości dostawców standardowa stawka będzie obejmowała także rozszerzony zakres obejmujący koła, szkło, spód i dach pojazdu. Jeśli zdarzy ci się wybrać Avis lub Budget jako dostawcę wynajmu, podstawowa stawka będzie obejmować brak udziału własnego w przypadku kradzieży lub uszkodzenia nadwozia, a także zwrot udziału własnego na szyby i koła. Zapoznaj się z warunkami wybranej oferty, ponieważ warunki mogą się różnić w zależności od wybranego dostawcy i kategorii samochodu. Aby zapewnić sobie spokój ducha, Auto Europe zapewnia również specjalną ochronę klientom pragnącym podróżować w USA. Ze wszystkimi wyżej wymienionymi zaletami pakietu bez udziału własnego, nasza specjalna stawka o nazwie Zero Udziału Własnego z super breakdown cover zapewnia również zwrot następujących kosztów:
Jeśli chcesz złożyć reklamację, musisz najpierw zapłacić dostawcy wynajmu samochodu, a następnie odzyskać tę kwotę w Auto Europe. Ważne jest, aby zgłaszać roszczenia w Auto Europe, że dostarczasz wszystkie wymagane dokumenty, aby otrzymać zwrot pieniędzy tak szybko, jak to możliwe.
W mało prawdopodobnym przypadku, gdy zdarzy się, że uczestniczysz w wypadku drogowym, skradz go lub odkryj uszkodzenie pojazdu, którego nie było w momencie odbioru - nie panikuj i zachowaj spokój. We wszystkich przypadkach Auto Europe służy pomocą i radą. Ważne jest, aby wykonać następującą procedurę:
Lokalni pracownicy wypożyczalni samochodów często mają za zadanie sprzedawać dodatkowe produkty i funkcje. Jednym z takich zadań jest ochrona ubezpieczeniowa, o której często wspomina się przy odbiorze pojazdu. Zasadniczo wszystkie opcje ubezpieczenia oferowane przez pracowników lokalnego dostawcy są opcjonalne. Jeśli przyjedziesz po odbiór pojazdu, a zaoferowane zostanie Ci ubezpieczenie w celu usunięcia udziału własnego, prawdopodobnie nie będzie to konieczne, ponieważ masz taką ofertę wykupioną za pośrednictwem Auto Europe.
Możesz otrzymać dodatkowe ubezpieczenie na niektóre części pojazdu, których nie obejmuje ubezpieczenie podstawowe oferowane przez dostawcę za pośrednictwem Auto Europe. Decyzja o zakupie tego dodatkowego ubezpieczenia na miejscu jest całkowicie opcjonalna i od Ciebie zależy, czy to zrobisz, czy nie. Auto Europe oferuje produkt Super Cover, który zasadniczo obejmuje te części pojazdu, dlatego zalecamy zakup go w trakcie procesu rezerwacji.
Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące pakietu Bez Udziału Własnego od Auto Europe i udziału własnego podlegającego zwrotowi w przypadku produktów Super Cover, zadzwoń do jednego z naszych agentów rezerwacji pod numer +48 222 639 537. Nasze produkty zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci całkowity spokój podczas wakacji, zapewniając płynne i bezstresowe doznania.