Auto Europe

  • POLSKA
  • Skontaktuj się z naszymi specjalistami

    ANULACJA LUB ZMIANA REZERWACJI SAMOCHODU

    Często zadawane pytania dotyczące anulacji lub zmiany rezerwacji samochodu wynajętego z Auto Europe
    Wynajem samochodów na całym świecie
    Alamo Rental Car
    Avis Car Rental
    Budget Rental Car
    Dollar Car Rental
    Europcar
    Hertz
    National Car Rental
    Sixt Rent a Car
    Wynajem samochodów na całym świecie

    Wszystko, co musisz wiedzieć o zmianie i anulacji rezerwacji

    Jak anulować lub zmienić rezerwację z Auto EuropeW Auto Europe zawsze stawiamy potrzeby klienta na pierwszym miejscu we wszystkim, co robimy. Łączy się to też z pomocą przy rozwiązywaniu nieoczekiwanych problemów, aby każdy mógł sobie poradzić w razie jakiś nagłych zdarzeń zarówno przed, jak i w trakcie wyjazdu.

    To powiedziawszy, z dumą możemy powiedzieć, że mamy jedną z najlepszych polityk jeśli chodzi o anulowanie rezerwacji, na całym międzynarodowym rynku wynajmu samochodów.

    Często zadawane pytania dotyczące zmiany lub anulacji rezerwacji

    Jeśli dokonałeś z nami rezerwacji i musisz ją zmienić lub anulować z jakiegokolwiek powodu – (ostatnia pandemia koronawirusa w szczególności) - nie musisz przejmować się zmianą planów, ponieważ z Auto Europe jest to bardzo łatwy proces i znacznie szybszy, niż można by się spodziewać.


    Zarezerwowałem z wami samochód, jednak zdecydowałem, że już mi nie pasuje dostawca/data odbioru/kategoria samochodu. Co mam teraz zrobić?

    Na początku, jeśli jesteś klientem Auto Europe, to zawsze możesz w pełni zmienić swoją rezerwację do 48 godzin przed planowanym odbiorem pojazdu (online i telefonicznie). Oznacza to, że jeśli przykładowo masz odebrać samochód z lotniska Schiphol w Amsterdamie o 9 rano w piątek, to masz czas do 8.59 rano w środę, by zmienić lub anulować swoją rezerwację bez żadnych opłat.

    I nie chodzi tu tylko o zmianę dat. Na naszej stronie możesz wybrać też innego dostawcę, zmienić kategorię samochodu, przenieść lokalizację, czy nawet zmienić głównego kierowcę w zaledwie kilku kliknięciach myszką. To takie proste!

    Alternatywnie możesz skontaktować się z naszym zespołem rezerwacyjnym telefonicznie lub wysyłając e-mail, a jeden z naszych agentów z chęcią pomoże Ci dokonać wszystkich zmian.

    Pomimo tego, ze nie pobieramy opłat za anulowanie czy zmienianie rezerwacji, warto pamiętać, że ceny (jak w każdej branży) czasem się zmieniają, co oznacza, że wszelkie zmiany będą Cię wiązały z dopłatą (lub refundacją) do ceny obowiązującej w momencie dokonywania zmian w porównaniu do oryginalnej ceny, jaką zapłaciłeś na początku.

     

    Czy obowiązują opłaty podczas anulowania lub zmieniania rezerwacji z Auto Europe?

    Nie, Auto Europe nie pobiera żadnych opłat za anulację, czy zmianę rezerwacji, jeśli zrobisz to do 48 godzin przed planowanym odbiorem samochodu. Jednak, jeśli zdecydujesz się na zmianę rezerwacji, pamiętaj, ze cena automatycznie zmieni się, z powodu obowiązującej stawki dostępnej online, na naszej stronie. Dzieje się tak, ponieważ nasze stawki nie są stałe i ceny się nieustannie zmieniają. W zależności od nowej ceny, podczas zmiany rezerwacji zostanie automatycznie pobrana kwota obowiązującej w danym czasie stawki, różnica w cenie zostanie pobrana (jeśli cena jest wyższa, niż przy poprzedniej rezerwacji) lub zwrócona, jeśli nowa cena jest niższa.

     

    Czy mogę anulować lub zmienić rezerwację online?

    Tak, zmiana, czy anulacja rezerwacji jest możliwa bezpośrednio na stronie Auto Europe, tak długo, jak odbiór pojazdu nie jest w ciągu następnych 72 godzin. Jeśli planowany odbiór jest w przeciągu 48-72 godzin będziesz musiał się skontaktować z jednym z naszych agentów rezerwacyjnych telefonicznie, aby zmienić/ anulować rezerwację.

    Procedura ta jest bardzo prosta dla każdego, kto chciałby zmienić, czy anulować swoją rezerwację. Wystarczy tylko podać swoje imię i numer vouchera, aby uzyskać dostęp do swojej rezerwacji, gdzie podane będą wszystkie opcje dotyczące zmiany i anulacji rezerwacji. Co więcej, będziesz też miał szansę zobaczyć wszystkie warunki dotyczące wynajmu samochodu.

    Poniżej znajdziesz wskazówki krok po kroku, jak zmienić lub anulować rezerwację online.

    Krok 1 - Otrzymaj dostęp do rezerwacji online na stronie Auto Europe, wybierając "Przegląd/modyfikacja rezerwacji" lub "Anulacja rezerwacji" w zakładce "Zarządzaj rezerwacją"- na pasku na górze naszej strony.

    Jak zmienić lub anulować rezerwację online - otrzymaj dostęp do rezerwacji

    Krok 2 - W podanym formularzu podaj swoje nazwisko, oraz numer vouchera, jaki można znaleźć na zatwierdzonej rezerwacji wysłanej do Ciebie na e-mail. Numer vouchera zaczyna się od dwóch liter, a następnie jest 7 cyfr (n.p. EU0000000). Jeśli nie znasz numeru swojego vouchera, możesz podać datę odbioru i adres e-mail, jaki podałeś podczas dokonywania rezerwacji.

    Jak zmienić lub anulować rezerwację online - otrzymaj dostęp do rezerwacji

    Krok 3 - Możesz teraz sprawdzić swoją rezerwację i zmienić ją lub anulować jeśli chcesz.

    Jak zmienić lub anulować rezerwację online- sprawdź rezerwację

    Opcja "Modyfikacja rezerwacji" - pozwoli Ci zmienić kategorię samochodu, czas i datę odbioru, a nawet lokalizację.

    Jak zmienić lub anulować rezerwację online- sprawdź rezerwację

    Opcja "Anulacja rezerwacji" - Pozwoli Ci anulować rezerwację, jak wybierzesz przyczynę, z powodu której, chcesz z niej zrezygnować. Po wybraniu otrzymasz potwierdzenie, że rezerwacja została anulowana i niedługo otrzymasz zwrot pieniędzy.

    Jak zmienić lub anulować rezerwację online

     

    Jak mogę się z wami skontaktować, by zmienić rezerwację?

    Skontaktuj się ze specjalistami z Auto EuropeNasi nagradzani specjaliści od rezerwacji są dostępni, by pomóc Ci przejść przez cały proces, kiedy zadzwonisz pod numer +48 222 639 537 i potrzebujesz pomocy. Alternatywnie wyślij do nas e-mail na plres@autoeurope.de ze swoim pytaniem, a jeden z naszych agentów odpowie Ci tak szybko jak to możliwe. Jednak im bliżej jesteś 48 godzin przed odbiorem, tym lepiej jest skontaktować się z członkiem naszego zespołu telefonicznie, aby upewnić się, że cała sytuacja zostanie szybko i odpowiednio rozwiązana.

     

    Czy jest jakiś sposób, żeby się zabezpieczyć na wypadek koronawirusa lub innych nieprzewidzianych wydarzeń?

    Tak, gorąco polecamy zabezpieczyć się z naszym bardzo popularnym programem zwrotu kosztów przy późnym anulowaniu jeśli Covid-19, czy inne nieprzewidziane zdarzenie wpłynie na twoje plany. Za rozsądną dodatkową opłatą, możesz w pełni zabezpieczyć się na wypadek nieprzyjemnego, niespodziewanego wydarzenia, jeśli stanie się coś podczas podróży. Przed dokonaniem płatności zaznacz opcję na końcu strony, aby zakupić to ubezpieczenie i cieszyć się pełnym spokojem podczas wyjazdu!

     

    Czy mogę dodać program zwrotu kosztów przy późnym anulowaniu Auto Europe do rezerwacji?

    Jak dodać program zwrotu kosztów przy poźnym anulowaniu do rezerwacjiDodanie opcji zwrotu kosztów przy późnym anulowaniu do rezerwacji jest proste i można to zrobić pod koniec dokonywania rezerwacji online. Po wpisaniu wybranych dat i godziny odbioru pojazdu oraz wybraniu odpowiedniego samochodu przejdziesz do formularza online, by wypełnić informacje o kierowcy. Przed udaniem się do opcji płatności opcję ze szczegółowym wyjaśnieniem programu zwrotu kosztów przy poźnym anulowaniu. Wystarczy, że zaznaczysz tę opcję, a zostanie ona automatycznie dodana do twojej rezerwacji, a opłata dodana do stawki całkowitej na koniec do zapłaty. Alternatywnie możesz zapytać jednego z naszych agentów rezerwacyjnych, by dodali tę opcję zabezpieczenia do twojej rezerwacji, kiedy dokonujesz jej przez telefon.