Auto Europe

  • POLSKA
  • Skontaktuj się z naszymi specjalistami

    SIXT WYNAJEM SAMOCHODÓW PODCZAS COVID-19

    • 10
    • 10
    • 10
    • 10
    • Ogólna ocena
    • Obsługa pracowników wypożyczalni
    • Stan samochodu
    • Obsługa pracowników w chwili zwrotu
    October 02
    wszystko ok
    March 03
    Przyjazny i pomocny personel. Wszystko ok
    January 23
    everything perfect, thank you
    Czytaj dalej

    Środki bezpieczeństwa, jakie zapewnia wypożyczalnia samochodów Sixt podczas COVID-19

    Wypożyczalnia samochodów Sixt podczas koronawirusaSixt na początku było rodzinną firmą od momentu swojego powstania w Monachium w 1912, kiedy we flocie mieli zaledwie trzy samochody na wynajem. Z czasem jednak, po wielu wzlotach i upadkach, Sixt zdołało przemienić się z małej firmy typu start-up, w międzynarodową sensację. Obecnie Sixt AG to największa wypożyczalnia samochodów w Niemczech, która wciąż się rozrasta. Z Sixt, możesz korzystać z ogromnego wyboru ponad 200,000 samochodów na całym świecie i 2,200 punktów odbioru pojazdów w ponad 100 krajach oraz największej floty samochodów premium na świecie.

    Jako długotrwały i godny zaufania partner Auto Europe, które obecne jest na rynku wynajmu samochodów od 1954, możemy polecić usługi, jakie oferuje wypożyczalnia samochodów Sixt podczas koronawirusa. Po prostu zarezerwuj następy samochód na wynajem, korzystając z naszej wyszukiwarki online lub skontaktuj się z naszymi specjalistami pod numerem +48 222 639 537, a otrzymasz kompetentną pomoc na każdym etapie rezerwacji.

    Wypożyczalnia samochodów Sixt - Środki podjęte, aby uchronić klientów od koronawirusa

    Oczywiście Sixt doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że pojawienie się wirusa COVID-19 ma głęboki wpływ na ekonomię i społeczność na całym świecie. Każdego dnia można odczuć efekty tej sytuacji, czy to w życiu prywatnym, czy zawodowym, a narodowe służby podejmują nietypowe i wymagające kroki, aby zatrzymać rozprzestrzenianie się wirusa. Sixt wie, że ta sytuacja powoduje też niepewność wśród klientów.

    Z tego powodu, Sixt monitoruje sytuację bardzo dokładnie i podejmuje decyzje razem z odpowiednimi władzami w specjalnie zorganizowanym centrum kontroli. Podejmowane kroki mają na celu zapobiec potencjalnemu rozprzestrzenianiu się COVID-19, aby uchronić klientów i pracowników najlepiej, jak tylko się da.

    Środki i procedury czyszczenia

    • Intensywne czyszczenie wszystkich punktów Sixt w celu zminimalizowania potencjalnego przekazania wirusa.
    • Specjalne treningi, aby zapewnić, że pracownicy przestrzegają rekomendacji WHO dotyczących higieny, jak częste mycie rąk.
    • Wszystkie pojazdy we flocie Sixt są profesjonalnie czyszczone w wieloetapowym procesie, aby zminimalizować niebezpieczeństwo potencjalnego przekazania wirusa.

    Jak Sixt ochrania pracowników i klientów w swoich punktach?

    Sixt robi wszystko, co w jego mocy, by zapewnić bezpieczne środowisko dla swoich klientów i pracowników w tym trudnym czasie. Oprócz standardowych środków bezpieczeństwa Sixt wprowadziło też nowe metody, aby lepiej kontrolować zachowanie dystansu i zapewnić najwyższe standardy, przez działania takie jak:

    • Ograniczona ilość pracowników i klientów w jednym punkcie.
    • Wprowadzenie odgradzających szyb pleksiglas przy stanowiskach.
    • Zaopatrzenie pracowników w maski ochronne w każdym punkcie Sixt.

    Czy Sixt stosuje specjalne procedury czyszczenia pojazdów w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem?

    Jeśli kierowca zwraca pojazd, jaki zapewniła mu wypożyczalnia samochodów Sixt podczas COVID-19 i podejrzewa lub ma potwierdzone zakażenie koronawirusem, to wynajmowany przez niego pojazd zostanie natychmiast wycofany z floty. Zanim będzie gotowy do kolejnego wynajmu, samochód przejdzie wieloetapowe profesjonalne czyszczenie i dezynfekcję.