Auto Europe

  • POLSKA
  • Skontaktuj się z naszymi specjalistami

    EUROPCAR WYNAJEM SAMOCHODÓW PODCZAS COVID-19

    • 9.8
    • 9.8
    • 9.3
    • 9.8
    • Ogólna ocena
    • Obsługa pracowników wypożyczalni
    • Stan samochodu
    • Obsługa pracowników w chwili zwrotu
    November 21
    Ok
    November 04
    All very good
    February 25
    Samochod byl prawie nowy, wynajem i zwrot prosty i wygodny, personel mily.
    Czytaj dalej

    Środki bezpieczeństwa, jakie zapewnia wypożyczalnia samochodów Europcar podczas COVID-19

    Grupa Europcar Mobility została założona w roku 1949 w Paryżu przez Raoul-Louis Matteipod nazwą “The Automobile Subscription”. Obecna nazwa ‘Europcar’ została po raz pierwszy wprowadzona w 1951. Grupa Europcar Mobility SA, dawniej znana jako Grupa Europcar SA, specjalizuje się w wynajmie samochodów i ma swoją główną siedzibę we Francji. Z ponad 60-letnim doświadczeniem i kilkoma milionami kierowców korzystającymi z usług wypożyczalni każdego roku, Europcar jest znanym i szanowanym dostawcą na świecie i jedną z przodujących takich firm w Europie. Europcar posiada wiele korporacyjnych i franczyzowych lokalizacji oraz partnerstw w ponad 100 krajach. Jego główne biura znajdują się w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Australii, Nowej Zelandii, Portugalii, Belgii, i Austrii. Europcar dzięki ogromnemu doświadczeniu i flocie składającej się z 200.000 pojazdów, może usatysfakcjonować każdego klienta i jego potrzeby.Wypożyczalnia samochodów Europcar podczas koronawirusa

    Z Auto Europe i Europcar, nie tylko otrzymasz niedrogi samochód, ale też doświadczenie i profesjonalizm, dzięki latom pracy i doskonałej obsłudze klienta, a także wsparcie przed w trakcie i po zakończonym wynajmie. Z lokalizacjami wynajmu w ponad 180 krajach na całym świecie i wysoce szanowanymi partnerami, jak Europcar, masz do swojej dyspozycji szeroki wybór pojazdów do wyboru. Zarezerwuj pojazd, jaki zapewnia wypożyczalnia samochodów Europcar podczas koronawirusa przez Auto Europe na naszej stronie lub skontaktuj się z nami pod numerem+48 222 639 537 i ciesz się wakacjami bez żadnych zmartwień!

    Wypożyczalnia samochodów Europcar - Środki podjęte, aby uchronić klientów od koronawirusa

    W obecnych niepewnych czasach, kiedy rządy i służby zdrowia podejmują wyjątkowe kroki, aby powstrzymać rozprzestrzenianie się pandemii COVID-19, jaka ma ogromny wpływ na nasze życie codzienne, Europcar postrzega siebie jako dostawcę podstawowej usługi: przyczyniania się do bezpiecznego przemieszczania się ludzi i dóbr, takich jak żywność i leki. Firma doświadcza nieoczekiwanego wzrostu popytu na vany i samochody pasażerskie, które zdają się alternatywą dla transportu publicznego także przez różnego rodzaju firmy zajmujące się dowozem. W obecnych czasach, głównym celem Europcar jest dostarczenie usług klientom i zapewnienie im bezpieczeństwa i elastyczności.

    Środki i procedury czyszczenia

    Bezpieczeństwo klientów i pracowników jest najważniejsze dla Europcar! Europcar współpracuje z najlepszymi producentami samochodów, aby zapewnić najwyższy poziom jakości i bezpieczeństwa. Średni wiek pojazdów waha się między czterema i ośmioma miesiącami, a każdy pojazd przechodzi inspekcję i jest dokładnie czyszczony po każdym wynajmie. Co więcej, oprócz wzmożonych środków czyszczenia samochodów za pomocą produktów dezynfekujących, dalsze kroki są podejmowane w biurach: regularne dezynfekowanie biurek po każdym kliencie oraz polityka zerowego kontaktu, gdzie każdy klucz do pojazdu jest dezynfekowany i przekazywany w zamkniętej kopercie.

    Co więcej, dla dodatkowego bezpieczeństwa, klienci mogą skorzystać z bezdotykowej usługi Premium Pick-up, która pozwala dokonać wczesnej rejestracji i odebrać kluczyki do pojazdu z dozownika na klucze, pozwalając Ci tym samym zaoszczędzić czas i ilość ludzi, z jakimi wejdziesz w kontakt.

    Często zadawane pytania

    Czy mogę prowadzić samochód we wszystkich krajach UE?

    Na ten moment, Europcar nie wprowadziło żadnych ograniczeń podróżowania ich samochodami na wynajem. Prosimy przestrzegać zasad związanych z podróżowaniem i przemieszczaniem się, wyznaczonych przez lokalne władze.

    Czy istnieje gwarancja, że nie zarażę się podczas wynajmu? Czy są wdrożone specjalne procedury, aby przygotować samochody na wynajem?

    Wszystkie pojazdy są dokładnie czyszczone przed każdym wynajmem, a Europcar wprowadziło kilka dodatkowych zasad związanych z czyszczeniem, na które składa się też dezynfekowanie wszystkich powierzchni częstego kontaktu w środku pojazdu.

    Jak działa zwrot wynajmowanych pojazdów podczas COVID-19?

    • Tylko 2 klientów jest dozwolonych na raz przy stanowisku Europcar: 1 klient na wynajem. Nie dotyczy to klientów, którzy potrzebują pomocy, w związku z ograniczoną sprawnością ruchową. Obowiązuje następujące: 1 klient + osoba towarzysząca na wynajem.
    • Aby chronić pozostałych klientów i pracowników, wymagane jest zachowanie od siebie dystansu minimum 2 metrów. Prosimy poczekać, aż zostanie wskazane pozostawienie dokumentów w wyznaczonym pudełku, a następnie należy się odsunąć, aby zachować wyznaczony dystans.
    • Prosimy zezwolić na dodatkowe 5 minut, aby pracownicy Europcar mogli wyczyścić powierzchnie w samochodzie, aby można go było następnie sprawdzić i zakończyć przekazywanie pojazdu.
    • Europcar wprowadza bezdotykowe procedury zwrotu pojazdów. Status samochodu będzie potwierdzany słownie, a na dokumentach zwrotu samochodu będzie zamieszczone: ‘COVID-19 [zwrot] – podpis niewymagany.

    Co się stanie z moim wynajmem z Europcar, jeśli się zarażę, test wyjdzie pozytywny lub będę objęty/a kwarantanną?

    Jeśli się zarazisz lub podejrzewasz, że tak się stało i nie możesz zwrócić samochodu, jaki zapewniła Ci wypożyczalnia samochodów Europcar podczas COVID-19, musisz powiadomić o tym dostawcę niezwłocznie. Pojazd ten zostanie umieszczony pod kwarantanną na 9 dni, aby zminimalizować ryzyko zarażenia się innych klientów. Pojazd zostanie z Tobą przez ten okres, a Ty nie będziesz zobowiązany zapłacić za te dodatkowe dni (od kiedy skontaktujesz się z firmą). Prosimy nie używać ani dotykać samochodu przez ten czas kwarantanny. Jeśli nie zwrócisz pojazdu i nie powiadomisz o tym Europcar, Europcar może policzyć Ci za dodatkowe dni wynajmu, co nie jest zrobione z zamiarem, jeśli się zaraziłeś i zostałeś poddany kwarantannie.