Proszę wybierz kraj zamieszkania
Polska
Język  
Trwa wyszukiwanie najlepszych ofert w wybranej lokalizacji: .
Warto poczekać chwilę na nasze oferty
Wyszukiwarka samochodów

  • Bezpłatna anulacja i zmiana rezerwacji

    Swobodność do 48 godzin przed odbiorem
  • Brak opłat za transakcje kartą kredytową

    Transparentność ofert & gwarancja najniższych cen
  • Usługa wynajmu samochodów od 60 lat

    Partner renomowanych wypożyczalni samochodów na całym świecie
    • Punkt odbioru:
      Proszę wpisz kilka pierwszych liter miejsca wynajmu i wybierz jedno z proponowanych.
    • Punkt odbioru:
      Miejsce wynajmu nie zostało znalezione. Proszę podaj nazwę miasta lub kod lotniska, aby zobaczyć dostępne punkty wynajmu.
    • Punkt odbioru:
      Proszę podaj punkt odbioru.
    • Punkt zwrotu:
      Proszę podaj punkt zwrotu.
    • Data:
      Termin zwrotu powinien być później niż termin odbioru.
    • Podróż do Europy Wschodniej:
      Jeśli zamierzasz podróżować samochodem do krajów Europy Wschodniej, zadzwoń do nas pod bezpłatny numer infolinii (00)800 1124 891.
    • Brak pasujących wypożyczalni do wybranego miejsca odbioru i zwrotu. Wybierz proszę inną lokalizację odbioru lub zwrotu samochodu.
    • Wiek kierowcy:
      Podaj wiek kierowcy
    Auto Europe partnerskie wypożyczalnie samochodów: Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
    Pomoc

    Pomoc i odpowiedzi na pytania w Auto Europe

    Pytania i odpowiedzi dotyczące rezerwacji

    • Czym zajmuje się Auto Europe?

      Auto Europe jest firmą pośredniczącą w wynajmie samochodów na całym świecie i negocjuje specjalne rabaty oraz warunki wynajmu zarówno z lokalnymi wypożyczalniami samochodów, jak również z renomowanymi firmami np. Hertz, Avis, Europcar. Celem Auto Europe jest zaoferowanie klientom jak najniższych cen za usługę wynajmu samochodu. Auto Europe jest firmą niezależną i nie pracuje dla innej fimy oferującej usługi wynajmu samochodów. W każdej ofercie Auto Europe oraz na potwierdzeniu rezerwacji tzw. voucherze znajduje się nazwa wypożyczalni i szczegóły punktu wynajmu w danym kraju.
    • Czy Auto Europe pobiera opłaty za anulowanie lub zmianę rezerwacji?

      Auto Europe nie pobiera opłat za anulacje rezerwacji jeśli zostanie poinformowane o tym do 48 godzin przed rozpoczęciem wynajmu. Zmiany rezerwacji do 48 godzin przed rozpoczęciem wynajmu są również bezpłatne, klient opłaca jednak aktualną stawkę za wynajem, dostępną w chwili dokonywania zmiany. Zwrot kosztów nie jest możliwy, jeśli Auto Europe zostanie poinformowane o anulacji rezerwacji na krócej niż 48 godzin przed rozpoczęciem wynajmu lub jeśli zostanie powiadomione po planowanym czasie odbioru samochodu. Auto Europe nie zwraca kosztów wynajmu jeśli klient stawi się po samochód bez ważnego prawa jazdy. Koszta wznajmu nie są zwracane, jeśli główny kierowca nie przedstawi przy odbiorze auta ważnej karty kredytowej wystawionej na jego imię i nazwisko. Koszty za niewykorzystane dni najmu z powodu niestawienia się, stawienia się za późno lub zwrotu samochodu wcześniej nie są zwracane. W przypadku anulacji uwarunkowanej działaniem siły wyższej, oficjalnie uznanej, Auto Europe zwraca koszta wynajmu i pobiera opłatę administracyjną w wysokości 30 EUR/25 GBP.
    • Czy Auto Europe oferuje bezpłatny numer infolinii?

      Tak, Auto Europe jest dostępne pod bezpłatnym numerem infolinii z Polski: (00)800 1124 891.
    • W jaki sposób mogę opłacić rezerwację?

      Rezerwację możesz opłacić za pomocą karty kredytowej. Auto Europe akceptuje następujące karty kredytowe: American Express, Mastercard i Visa.
    • Czy Auto Europe może wystawić rachunek z podatkiem VAT?

      Auto Europe jako firma pośrednicząca w wynajmie samochodów nie może wystawić rachunku z podatkiem VAT. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT, skontaktuj się bezpośrednio z wypożyczalnią.
    • Co oznacza "złożenie kaucji za pomocą karty kredytowej"?

      Każda wypożyczalnia samochodów wymaga złożenia kaucji za pomocą karty kredytowej. Imię i nazwisko właściciela karty kredytowej powinno być identyczne z imieniem i nazwiskiem głównego kierowcy. Minimalna kwota kaucji, jaka będzie zablokowana na karcie kredytowej to około: wysokość udziału własnego + podatek + koszty tankowania.
      Uwaga! Wynajem samochodów bez karty kredytowej nie jest możliwy!
    • Co zrobić, jeśli wypożyczalnia samochodów obciążyła moją kartę kredytową po zakończeniu terminu wynajmu?

      Może się zdarzyć, że wypożyczalnia samochodów obciąży kartę kredytową kierowcy po zakończeniu terminu wynajmu bez wcześniejszego powiadomienia. Powodem takiego obciążenia jest zwykle niezgodność w tankowaniu, opóźniony zwrot samochodu, grzywny w przypadku naruszenia przepisów ruchu drogowego, opłaty administracyjne lub opłaty za powstałe szkody w czasie wynajmu samochodu. Jeśli masz wątpliwości lub pytania dotyczące obciążenia karty kredytowej, zadzwoń pod bezpłatny numer infolinii: (00)800 1124 891 lub wyślij e-mail do: plcs@autoeurope.de.
    • Kto zapewnia ubezpieczenie samochodu?

      Jeśli wynajmiesz samochód za pośrednictwem Auto Europe, ubezpieczenie samochodu zapewnia firma wynajmująca. Auto Europe zestawia na voucherze wszystkie zawarte ubezpieczenia w danej ofercie.
    • Co oznacza "zwrot udziału własnego"?

      W przypadku, gdy wypożyczalnia samochodów obciąży kierowcę wysokością udziału własnego z powodu powstałych szkód w czasie wynajmu, kwotę tą może zwrócić Auto Europe pod warunkiem dostarczenia odpowiednich dokumentów (kopię przelewu i wyciąg z konta bankowego, protokół od policji i raport o szkodach itd.). Zwrot obejmuje wyłącznie wysokość udziału własnego w danej kategorii samochodu. Opłaty za powstałe szkody, które nie kwalifikują się do zwrotu ze strony Auto Europe nie są refundowane. Szkody powstałe na skutek umyślnego zaniedbania kierowcy również nie podlegają zwrotowi udziału własnego przez Auto Europe. Kliknij tu i dowiedz się więcej na temat zwrotu udziału własnego.
    • W jakich godzinach otwarte jest biuro Auto Europe?

      Centrala rezerwacji Auto Europe z siedzibą w Monachium otwarta jest w godzinach 08:00 - 20:00, 7 dni w tygodniu pod bezpłatnym numerem infolinii: (00)800 1124 891.
    • Co to znaczy, że samochód jest "na zapytanie"?

      Szczególne usługi jak np. dostarczenie samochodu do hotelu lub rezerwacje krótkoterminowe (last minute) są "na zapytanie”. Takie rezerwacje wymagają potwierdzenia ze strony Auto Europe i firmy wynajmującej. W tym przypadku niezbędna jest karta kredytowa, która zostanie obciążona kwotą za wynajem samochodu po potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli wybrany samochód jest "na zapytanie", poinformujemy Cię o tym.
    • Jak szybko zostanie potwierdzona moja rezerwacja?

      Większość rezerwacji Auto Europe zostaje potwierdzona w ciągu kilku minut po pomyślnym dokonaniu płatności. W przypadku rezerwacji krótkoterminowych, tzn. odbiór samochodu nastąpi w przeciągu 48 godzin, zalecamy kontakt bezpośrednio z działem rezerwacji pod bezpłatnym numerem infolinii: (00)800 1124 891.
    • Jak wyliczane są ceny za wynajem samochodu?

      Nasze ceny wyliczane są w rytmie 24 godzin, przykład: jeśli odbiór samochodu jest o godzinie 14:00, to zwrot powinien być najpóźniej o godzinie 14:00. Jeśli zwrot nastąpi później, wtedy policzony zostanie kolejny dzień wynajmu.
    • Dlaczego należy podać numer lotu?

      Jeśli odbiór samochodu odbywa się w punkcie wynajmu na lotnisku, należy podać numer lotu, aby wypożyczalnia mogła być poinformowana w przypadku opóźnienia lotu.
    • Co oznacza "pieszo/walk in"?

      Termin ten używany jest jeśli wynajem odbywa się na lotnisku lub na dworcu i oznacza, że nie przylatujesz samolotem i nie przyjeżdżasz pociągiem, tylko przychodzisz pieszo. W takim przypadku podanie numeru lotu lub pociągu jest zbędne.
    • Czy mogę dokonać rezerwacji w imieniu innej osoby?

      Tak, możesz dokonać rezerwacji na naszej stronie internetowej w imieniu innej osoby. Wpisana osoba do rezerwacji jest głównym kierowcą i powinna ona posiadać własną kartę kredytową w chwili odbioru samochodu.
    • Czy potrzebny jest voucher w chwili odbioru samochodu?

      W chwili odbioru samochodu kierowca powinien obowiązkowo posiadać kopię vouchera i przedstawić ją w wypożyczalni, ponieważ zawiera on niezbędne informacje o cenie wynajmu oraz inne szczegóły dotyczące samochodu. Po otrzymaniu płatności Auto Europe wysyła Twój voucher na podany adres e-mail. Jeśli chcesz otrzymać kopię vouchera faksem, poinformuj nas o tym bezpośrednio w chwili dokonywania rezerwacji. W momencie przejęcia samochodu kierowca zawiera umowę właściwą z fimą wynajmującą. Podpisując umowę z wypożyczalnią ważne jest zaakceptowanie takiej usługi, jaka została opłacona w Auto Europe (więcej informacji znajdziesz na voucherze). Jeśli zauważysz w umowie świadczenia, których nie potrzebujesz, nie wyrażaj na nie zgody. Auto Europe nie zwraca kosztów za inne usługi, które zostały zaakceptowane w chwili zawarcia umowy z wypożyczalnią. Proszę uwzględnić, że voucher nie jest właściwą umową wynajmu.
    • Czy mogę wykorzystać moje mile premiowe lini lotniczych do wynajmu samochodu?

      Auto Europe nie akceptuje mili premiowych lini lotniczych lub podobnych programów. Doliczenie punktów jest jednak możliwe bezpośrednio w wypożyczalni w chwili odbioru samochodu.
    • Co zrobić, jeśli nie otrzymam vouchera?

      Auto Europe może wysłać voucher w formacie PDF lub HTML, albo faksem. Na naszej stronie internetowej możesz także dokonać przeglądu Twojego vouchera i go wydrukować.
    • Co zrobić, jeśli znajdę taki sam samochód do wynajęcia w niższej cenie niż w Auto Europe?

      Auto Europe stara się oferować najniższe ceny wynajmu samochodu. Jeśli znajdziesz lepszą cenę u naszej konkurencji, poinformuj nas o tym, a my porównamy klasę samochodu oraz warunki wynajmu i postaramy się dopasować naszą ofertę. Podaj nam szczegóły konkurencyjnej oferty i wypełnij formularz gwarancji najniższych cen.
    • Jak chronione będą moje dane osobowe?

      Auto Europe przywiązuje wielką wagę do poufnego przetwarzania danych osobowych i wykorzystuje je tylko do celów kontaktowych, w odniesieniu do pytań związanych z rezerwacją lub wynajmem samochodu. Auto Europe nie sprzeda Twoich danych i nie ujawni ich osobom trzecim.

      Kontrola danych osobowych
      Klient ma prawo do wglądu zapisanych danych osobowych w każdej chwili i może zażądać zmianę i usunięcie danych. Prosimy o kontakt na adres e-mail data-protection@autoeurope.de lub adres pocztowy:

      Auto Europe Deutschland GmbH
      Landbergerstrasse 155
      80687 Monachium
    • Czy Auto Europe używa cookies?

      Auto Europe używa cookies w celu udoskonalenia serwisu internetowego obsługi klienta. Jakiekolwiek dane osobowe oraz informacje z kart kredytowych nie są magazynowane w cookies, zawierają one natomiast numer identyfikacyjny (ID) oraz podstawowe informacje związane z wizytą klienta (np. jaki kraj wybrano na stronie). Jeśli chcesz usunąć Auto Europe cookies, kliknij proszę tu. Jeżeli zamierzasz wysłać pytanie o rezerwację, zrób to zanim usuniesz cookies, w przeciwnym razie musisz rozpocząć proces rezerwacji ponownie.

    Pytania i odpowiedzi dotyczące wynajmu samochodu

    • Jak znajdę biuro Auto Europe w kraju, gdzie wynajmuję samochód?

      Auto Europe jest firmą pośredniczącą w wynajmie samochodów i nie posiada własnego punktu wynajmu i własnej floty. Nazwa wypożyczalni, w której odbierzesz samochód znajduje się na voucherze.
    • Jakie dokumenty są niezbędne do odbioru samochodu?

      W chwili odbioru samochodu niezbędne są następujące dokumenty: voucher Auto Europe, prawo jazdy, paszport lub dowód osobisty i karta kredytowa głównego kierowcy.
    • Kiedy rozpoczyna się okres wynajmu samochodu?

      Okres wynajmu samochodu opiera się na zasadzie 24-godzinnego rytmu i rozpoczyna się od chwili odebrania samochodu. Dokładny czas wynajmu znajdziesz na voucherze.
    • Jaka jest wysokość kaucji, którą należy złożyć w chwili odbioru samochodu?

      W chwili odbioru samochodu złożenie kaucji jest obowiązkowe, na wypadek pokrycia ewentualnych kosztów, powstałych w czasie lub po wynajmie, tj. koszty za tankowanie (w zależności od zarezerwowanej opcji tankowania) oraz udział własny. Kaucja zostanie zablokowana na karcie kredytowej kierowcy głównego i będzie odblokowana, jeśli samochód zostanie zwrócony w takim samym stanie, w jakim był odebrany.
    • W jakiej formie mogę złożyć kaucję?

      Kaucję możesz złożyć za pomocą karty kredytowej. W chwili odbioru samochodu kierowca główny powinien posiadać ważną międzynarodową kartę kredytową wystawioną na własne nazwisko. Kaucja gotówkowa i karty debetowe nie są akceptowane.
    • Czy mogę wybrać określony model i markę samochodu?

      Auto Europe oraz firma wynajmująca samochód mogą zagwarantować kategorię samochodu, ale nie mogą potwierdzić określonego modelu lub marki. Wypożyczalnie samochodów oferują w danej kategorii modele różnych producentów. Każdy samochód w chwili odbioru odpowiada wszystkim funkcjom i cechom zarezerwowanej i potwierdzonej kategorii na voucherze.
    • Jaki jest regulamin tankowania?

      Wypożyczalnie samochodów oferują zwykle cztery formy tankowania:
      Pełny - Pełny oznacza, że odbierasz samochód z pełnym zbiornikiem paliwa i zwracasz go z pełnym zbiornikiem. Za brakujące paliwo zostanie naliczona opłata.
      Pełny - Pusty A) oznacza, że albo odbierasz samochód z pełnym zbiornikiem, na miejscu płacisz za paliwo i zwracasz samochód z pustym zbiornikiem, albo odbierasz samochód z pełnym zbiornikiem i zwracasz go z pełnym.
      Pełny - Pusty B) oznacza, że odbierasz samochód z pełnym zbiornikiem paliwa, płacisz za paliwo z góry i zwracasz samochód z pustym zbiornikiem.
      Pół - Pół oznacza, że zwracasz samochód z taką samą ilością paliwa z jaką został odebrany. Koszty za niezużyte paliwo nie są zwracane.
    • Jakie jest możliwe dodatkowe wyposażenie?

      Jeśli chcesz wynająć dodatkowe wyposażenie np. fotelik dziecięcy, uchwyt na narty lub nawigację, możesz je zamówić w chwili dokonywania rezerwacji. Dodatkowe wyposażenie jest „na zapytanie” do momentu uzyskania potwierdzenia dostępności przez Auto Europe ze strony firmy wynajmującej. Opłaty za dodatkowe wyposażenie uiszcza się w punkcie wynajmu.
    • Jak jest ubezpieczony mój wynajęty samochód?

      Wszystkie samochody objęte są ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej z sumą pokrycia odpowiadającą minimum według lokalnych przepisów. Ponadto w cenie wynajmu zawarte jest ograniczenie odpowiedzialności z tytułu kolizji lub kradzieży samochodu z udziałem własnym lub bez udziału własnego. Szczegóły o zawartych ubezpieczeniach znajdziesz na Twoim voucherze.
    • Czy potrzebuję wykupić dodatkowe ubezpieczenia?

      W chwili odbioru samochodu pracownik wypożyczalni może zaproponować wykupienie dodatkowego ubezpiecznia np. Super CDW (redukuje lub wyklucza udział własny), ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków lub inne. Ty decydujesz, czy chcesz wykupić takie ubezpieczenie w wypożyczalni, czy też nie.
    • Czy mogę zamówić serwis dostarczenia i odebrania samochodu?

      Dokonując rezerwacji możesz zamówić serwis dostarczenia lub odebrania samochodu, w tym przypadku zostanie naliczona dodatkowa opłata. Samochód może być dostarczony lub odebrany z/do hotelu, ale nie z/do prywatnych adresów lub pola kempingowego itp.
    • Czy muszę posiadać międzynarodowe prawo jazdy?

      Jeśli Twoje narodowe prawo jazdy nie jest w alfabecie łacińskim i/lub zamierzasz podróżować poza Europę, zalecane jest posiadanie międzynarodowego prawa jazdy dodatkowo do narodowego. W niektórych krajach i wypożyczalniach wymagane jest międzynarodowe prawo jazdy. Proszę sprawdź na voucherze w warunkach wynajmu wymgania co do prawa jazdy.
    • Czy członkowie rodziny lub przyjaciele mogą prowadzić mój wynajęty samochód?

      Wszyscy dodatkowi kierowcy powinni być zapisani do umowy wynajmu w wypożyczalni samochodów. Ponadto dodatkowi kierowcy powinni być obecni w chwili zawarcia umowy i powinni przedstawić ważne prawo jazdy oraz dowód osobisty lub paszport. Większość wypożyczalni pobiera dodatkowe opłaty za dodatkowych kierowców. Czy taka opłata wystąpi, sprawdzisz w warunkach wynajmu danej oferty lub na voucherze.
    • Czy wymagany jest minimalny wiek kierowcy, aby móc wypożyczyć samochód?

      Niektóre wypożyczalnie samochodów wymagają dopuszczalny, minimalny wiek dla głównego kierowcy oraz dodatkowych kierowców. Ograniczenia wiekowe różnią się w zależności od kraju, kategorii samochodu i wypożyczalni. Dla niektórych, młodych kierowców obowiązuje dodatkowa, tzw. opłata młodego kierowcy, którą uiszcza się bezpośrednio w wypożyczalni samochodów.
    • Czy mogę przekraczać granice i podróżować wynajętym samochodem do innych krajów?

      Jeśli planujesz podróżować samochodem do innych krajów, poinformuj o tym Auto Europe w chwili dokonywania rezerwacji. Niektóre wypożyczalnie pobierają dodatkowe opłaty za przekroczenie granicy, a niektóre nie pozwalają na opuszczenie kraju. Ograniczenia mogą wystąpić w zależności od miejsca wynajmu i kraju, do którego zamierzasz podróżować.
    • Czy mogę zwrócić samochód, jeśli biuro wypożyczalni jest zamknięte?

      Na życzenie pracownik z naszego działu rezerwacji poinformuje Cię, czy zwrot samochodu poza godzinami otwarcia biura jest możliwy i czy w punkcie wynajmu dostępna jest skrzynka na klucze. Jeśli zamierzasz wrzucić klucze do skrzynki, poinformuj o tym wypożyczalnię przy odbiorze samochodu. Proszę uwzględnić, że do chwili oficjalnego zwrotu samochodu kierowca odpowiada za wszelkie powstałe uszkodzenia, nawet jeśli samochód został zaparkowany i klucze wrzucono do skrzynki.
    • Chcę złożyć reklamację. Czy muszę przestrzegać wymagań czasowych?

      Tak. Jeśli wystąpiły problemy podczas wynajmu samochodu i chcesz złożyć reklamację, skontaktuj się z nami w terminie nie póżniej niż 90 dni po terminie zwrotu samochodu. Aby skontaktować się z działem obsługi klienta, wypełnij formularz lub napisz do nas na adres e-mail plcs@autoeurope.de. Po upływie tego terminu, nie będziemy w stanie Ci pomóc.

    Pytania i odpowiedzi dotyczące samochodów luksusowych i sportowych

    • Czy zmiana lub anulacja rezerwacji jest bezpłatna?

      Rezerwacje samochodów luksusowych i sportowych można zmienić lub anulować bezpłatnie do 72 godzin przed odbiorem samochodu. Jeśli anulacja lub zmiana rezerwacji nastąpi w terminie krótszym niż 72 godziny zostanie naliczona opłata. Jeżeli samochód będzie specjalnie sprowadzony do innego punktu wynajmu na Twoje życzenie również zostanie naliczona opłata. Wszelkie zmiany lub anulacje rezerwacji należy zgłościć w Auto Europe a nie w firmie wynajmującej.
    • Czy Auto Europe oferuje bezpłatny numer telefonu?

      Tak, Auto Europe jest dostępne pod bezpłatnym numerem infolinii: (00)800 1124 891.
    • W jaki sposób mogę zapłacić za rezerwację?

      Auto Europe akceptuje karty kredytowe typu American Express, Mastercard i Visa. Ponieważ samochody luksusowe i sportowe mają dużą wartość wymagane są od kierowcy głównego dwie ważne międzynarodowe karty kredytowe (American Express, Mastercard, Visa) do złożenia kaucji.
    • Jak odbiorę samochód, jeśli punkt wynajmu znajduje się poza terminalem lotniska?

      Po przybyciu na lotnisko pracownik wypożyczalni będzie oczekiwać kierowcę trzymając w ręku tablicę z nazwą wypożyczalni. Na życzenie samochód może być również dostarczony lub odebrany z/do hotelu.
    • Jak zostanie potwierdzona moja rezerwacja?

      Auto Europe wyśle pocztą elektroniczną potwierdzenie tzw. voucher, na którym znajdują się szczegóły Twojej rezerwacji, pod warunkiem pomyślnego dokonania płatności.
    • Jak szybko mogę dokonać rezerwacji?

      Rezerwując samochód luksusowy lub sportowy zaleca się złożyć zamówienie nie później niż 24 godziny przed odbiorem.

    Pytania i odpowiedzi dotyczące przewozu

    • Czy Auto Europe jest dostępne pod bezpłatnym numerem telefonu?

      W zależności od kraju, w którym przebywasz Auto Europe oferuje bezpłatne numery kontaktowe. Na potwierdzeniu rezerwacji (voucherze) otrzymasz bezpłatny numer infolinii obowiązujący z poszczególnego kraju.
    • Jak mogę zapłacić za przewóz?

      Auto Europe akceptuje karty kredytowe: American Express, Mastercard i Visa.
    • Jak zostanie potwierdzona moja rezerwacja?

      Auto Europe wyśle pocztą elektroniczną potwierdzenie tzw. voucher, na którym znajdują się szczegóły Twojej rezerwacji, pod warunkiem pomyślnego dokonania płatności.
    • Jak szybko może być zorganizowany przewóz?

      Auto Europe może potwierdzić rezerwację usługi przewozu, jeśli złożysz zamówienie nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem. Za usługę należy zapłacić z góry. Dane Twojej karty kredytowej zostaną zapisane, na wypadek, gdy wystąpią dodatkowe opłaty (np. korzystanie z telefonu samochodowego itp.).
    • Jak znajdę kierowcę?

      Na lotnisku lub w innych punktach publicznej komunikacji będzie oczekiwał na klienta kierowca trzymający w ręku tablicę kontaktową.
    • Czy Auto Europe pobiera opłaty za anulowanie?

      Anulowanie rezerwacji jest bezpłatne do momendu, gdy kierowca jeszcze nie opuścił samochodem terenu punktu wynajmu. W przypadku niestawienia się klienta opłacona kwota za usługę nie zostanie zwrócona.
    • Czy Auto Europe pobiera opłaty za zmiany zamówienia?

      Auto Europe nie pobiera opłat za zmiany zamówionej usługi przewozu.

    Pytania i odpowiedzi dotyczące wynajmu samochodu z kierowcą

    • Czy Auto Europe oferuje serwis Meet & Greet?

      Na lotnisku lub na dworcu zostaniesz powitany przez pracownika wypożyczalni trzymającego w rąku tablicę kontaktową. Na życzenie możemy także zorganizować spotkanie w hotelu lub w innym ustalonym miejscu.
    • Czy Auto Europe oferuje bezpłatny numer telefonu?

      W zależności od kraju, w którym przebywasz Auto Europe oferuje bezpłatne numery kontaktowe. Na potwierdzeniu rezerwacji (voucherze) otrzymasz bezpłatny numer infolinii obowiązujący z poszczególnego kraju.
    • Czy oferuje Auto Europe usługi indywidualne?

      Tak, Auto Europe może zorganizować usługi indywidualne na życzenie klienta. Aby móc przygotować taką specjalną usługę, proszę podać wszystkie szczegóły zamówienia w chwili rezerwacji.
    • Jak mogę zapłacić za wynajem samochodu z kierowcą?

      Auto Europe akceptuje następujące karty kredytowe: American Express, Mastercard i Visa.
    • Jak zostanie potwierdzona moja rezerwacja?

      Auto Europe wyśle pocztą elektroniczną potwierdzenie tzw. voucher, na którym znajdują się szczegóły Twojej rezerwacji, pod warunkiem pomyślnego dokonania płatności.
    • Jak szybko może być potwierdzona rezerwacja wynajmu samochodu z kierowcą?

      Auto Europe może potwierdzić rezerwację wynajmu samochodu z kierowcą, jeśli złożysz zamówienie nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem. Rezerwację należy opłacić z góry. Dane Twojej karty kredytowej zostaną zapisane, na wypadek, gdy wystąpią dodatkowe opłaty (np. korzystanie z telefonu samochodowego itp.).
    • Czy Auto Europe pobiera opłaty za anulowanie?

      Anulowanie rezerwacji do 24 godzin przed rozpoczęciem usługi lokalnego czasu jest bezpłatne. W przypadku niestawienia się opłacona kwota za usługę nie zostanie zwrócona.
    • Czy Auto Europe pobiera opłaty za zmiany rezerwacji?

      Auto Europe nie pobiera opłat za zmiany rezerwacji wynajmu samochodu z kierowcą.
    Wybierz kraj zamieszkania
    close