Proszę wybierz kraj zamieszkania
Polska
Język  
Trwa wyszukiwanie najlepszych ofert w wybranej lokalizacji: .
Warto poczekać chwilę na nasze oferty
Wyszukiwarka samochodów

  • Bezpłatna anulacja i zmiana rezerwacji

    Swobodność do 48 godzin przed odbiorem
  • Brak opłat za transakcje kartą kredytową

    Transparentność ofert & gwarancja najniższych cen
  • Usługa wynajmu samochodów od 60 lat

    Partner renomowanych wypożyczalni samochodów na całym świecie
    • Punkt odbioru:
      Proszę wpisz kilka pierwszych liter miejsca wynajmu i wybierz jedno z proponowanych.
    • Punkt odbioru:
      Miejsce wynajmu nie zostało znalezione. Proszę podaj nazwę miasta lub kod lotniska, aby zobaczyć dostępne punkty wynajmu.
    • Punkt odbioru:
      Proszę podaj punkt odbioru.
    • Punkt zwrotu:
      Proszę podaj punkt zwrotu.
    • Data:
      Termin zwrotu powinien być później niż termin odbioru.
    • Podróż do Europy Wschodniej:
      Jeśli zamierzasz podróżować samochodem do krajów Europy Wschodniej, zadzwoń do nas pod bezpłatny numer infolinii (00)800 1124 891.
    • Brak pasujących wypożyczalni do wybranego miejsca odbioru i zwrotu. Wybierz proszę inną lokalizację odbioru lub zwrotu samochodu.
    • Wiek kierowcy:
      Podaj wiek kierowcy
    Auto Europe partnerskie wypożyczalnie samochodów: Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
    Pomoc

    Pomoc i odpowiedzi na pytania w Auto Europe

    Pytania i odpowiedzi dotyczące rezerwacji

    • Czym zajmuje się Auto Europe?

      Auto Europe jest firmą pośredniczącą w wynajmie samochodów na całym świecie i negocjuje specjalne rabaty oraz warunki wynajmu zarówno z lokalnymi wypożyczalniami samochodów, jak również z renomowanymi firmami np. Hertz, Avis, Europcar. Celem Auto Europe jest zaoferowanie klientom jak najniższych cen za usługę wynajmu samochodu. Auto Europe jest firmą niezależną i nie pracuje dla innej fimy oferującej usługi wynajmu samochodów. W każdej ofercie Auto Europe oraz na potwierdzeniu rezerwacji tzw. voucherze znajduje się nazwa wypożyczalni i szczegóły punktu wynajmu w danym kraju.
    • Czy Auto Europe pobiera opłaty za anulowanie lub zmianę rezerwacji?

      Auto Europe nie pobiera opłat za anulacje rezerwacji jeśli zostanie poinformowane o tym do 48 godzin przed rozpoczęciem wynajmu. Zmiany rezerwacji do 48 godzin przed rozpoczęciem wynajmu są również bezpłatne, klient opłaca jednak aktualną stawkę za wynajem, dostępną w chwili dokonywania zmiany. Zwrot kosztów nie jest możliwy, jeśli Auto Europe zostanie poinformowane o anulacji rezerwacji na krócej niż 48 godzin przed rozpoczęciem wynajmu lub jeśli zostanie powiadomione po planowanym czasie odbioru samochodu. Auto Europe nie zwraca kosztów wynajmu jeśli klient stawi się po samochód bez ważnego prawa jazdy. Koszta wznajmu nie są zwracane, jeśli główny kierowca nie przedstawi przy odbiorze auta ważnej karty kredytowej wystawionej na jego imię i nazwisko. Koszty za niewykorzystane dni najmu z powodu niestawienia się, stawienia się za późno lub zwrotu samochodu wcześniej nie są zwracane. W przypadku anulacji uwarunkowanej działaniem siły wyższej, oficjalnie uznanej, Auto Europe zwraca koszta wynajmu i pobiera opłatę administracyjną w wysokości 30 EUR/25 GBP.
    • Czy Auto Europe oferuje bezpłatny numer infolinii?

      Tak, Auto Europe jest dostępne pod bezpłatnym numerem infolinii z Polski: (00)800 1124 891.
    • W jaki sposób mogę opłacić rezerwację?

      Rezerwację możesz opłacić za pomocą karty kredytowej. Auto Europe akceptuje następujące karty kredytowe: American Express, Mastercard i Visa.
    • Czy Auto Europe może wystawić rachunek z podatkiem VAT?

      Auto Europe jako firma pośrednicząca w wynajmie samochodów nie może wystawić rachunku z podatkiem VAT. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT, skontaktuj się bezpośrednio z wypożyczalnią.
    • Co oznacza "złożenie kaucji za pomocą karty kredytowej"?

      Każda wypożyczalnia samochodów wymaga złożenia kaucji za pomocą karty kredytowej. Imię i nazwisko właściciela karty kredytowej powinno być identyczne z imieniem i nazwiskiem głównego kierowcy. Minimalna kwota kaucji, jaka będzie zablokowana na karcie kredytowej to około: wysokość udziału własnego + podatek + koszty tankowania.
      Uwaga! Wynajem samochodów bez karty kredytowej nie jest możliwy!
    • Co zrobić, jeśli wypożyczalnia samochodów obciążyła moją kartę kredytową po zakończeniu terminu wynajmu?

      Może się zdarzyć, że wypożyczalnia samochodów obciąży kartę kredytową kierowcy po zakończeniu terminu wynajmu bez wcześniejszego powiadomienia. Powodem takiego obciążenia jest zwykle niezgodność w tankowaniu, opóźniony zwrot samochodu, grzywny w przypadku naruszenia przepisów ruchu drogowego, opłaty administracyjne lub opłaty za powstałe szkody w czasie wynajmu samochodu. Jeśli masz wątpliwości lub pytania dotyczące obciążenia karty kredytowej, zadzwoń pod bezpłatny numer infolinii: (00)800 1124 891 lub wyślij e-mail do: plcs@autoeurope.de.
    • Kto zapewnia ubezpieczenie samochodu?

      Jeśli wynajmiesz samochód za pośrednictwem Auto Europe, ubezpieczenie samochodu zapewnia firma wynajmująca. Auto Europe zestawia na voucherze wszystkie zawarte ubezpieczenia w danej ofercie.
    • Co oznacza "zwrot udziału własnego"?

      W przypadku, gdy wypożyczalnia samochodów obciąży kierowcę wysokością udziału własnego z powodu powstałych szkód w czasie wynajmu, kwotę tą może zwrócić Auto Europe pod warunkiem dostarczenia odpowiednich dokumentów (kopię przelewu i wyciąg z konta bankowego, protokół od policji i raport o szkodach itd.). Zwrot obejmuje wyłącznie wysokość udziału własnego w danej kategorii samochodu. Opłaty za powstałe szkody, które nie kwalifikują się do zwrotu ze strony Auto Europe nie są refundowane. Szkody powstałe na skutek umyślnego zaniedbania kierowcy również nie podlegają zwrotowi udziału własnego przez Auto Europe. Kliknij tu i dowiedz się więcej na temat zwrotu udziału własnego.
    • W jakich godzinach otwarte jest biuro Auto Europe?

      Centrala rezerwacji Auto Europe z siedzibą w Monachium otwarta jest w godzinach 08:00 - 20:00, 7 dni w tygodniu pod bezpłatnym numerem infolinii: (00)800 1124 891.
    • Co to znaczy, że samochód jest "na zapytanie"?

      Szczególne usługi jak np. dostarczenie samochodu do hotelu lub rezerwacje krótkoterminowe (last minute) są "na zapytanie”. Takie rezerwacje wymagają potwierdzenia ze strony Auto Europe i firmy wynajmującej. W tym przypadku niezbędna jest karta kredytowa, która zostanie obciążona kwotą za wynajem samochodu po potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli wybrany samochód jest "na zapytanie", poinformujemy Cię o tym.
    • Jak szybko zostanie potwierdzona moja rezerwacja?

      Większość rezerwacji Auto Europe zostaje potwierdzona w ciągu kilku minut po pomyślnym dokonaniu płatności. W przypadku rezerwacji krótkoterminowych, tzn. odbiór samochodu nastąpi w przeciągu 48 godzin, zalecamy kontakt bezpośrednio z działem rezerwacji pod bezpłatnym numerem infolinii: (00)800 1124 891.
    • Jak wyliczane są ceny za wynajem samochodu?

      Nasze ceny wyliczane są w rytmie 24 godzin, przykład: jeśli odbiór samochodu jest o godzinie 14:00, to zwrot powinien być najpóźniej o godzinie 14:00. Jeśli zwrot nastąpi później, wtedy policzony zostanie kolejny dzień wynajmu.
    • Dlaczego należy podać numer lotu?

      Jeśli odbiór samochodu odbywa się w punkcie wynajmu na lotnisku, należy podać numer lotu, aby wypożyczalnia mogła być poinformowana w przypadku opóźnienia lotu.
    • Co oznacza "pieszo/walk in"?

      Termin ten używany jest jeśli wynajem odbywa się na lotnisku lub na dworcu i oznacza, że nie przylatujesz samolotem i nie przyjeżdżasz pociągiem, tylko przychodzisz pieszo. W takim przypadku podanie numeru lotu lub pociągu jest zbędne.
    • Czy mogę dokonać rezerwacji w imieniu innej osoby?

      Tak, możesz dokonać rezerwacji na naszej stronie internetowej w imieniu innej osoby. Wpisana osoba do rezerwacji jest głównym kierowcą i powinna ona posiadać własną kartę kredytową w chwili odbioru samochodu.
    • Czy potrzebny jest voucher w chwili odbioru samochodu?

      W chwili odbioru samochodu kierowca powinien obowiązkowo posiadać kopię vouchera i przedstawić ją w wypożyczalni, ponieważ zawiera on niezbędne informacje o cenie wynajmu oraz inne szczegóły dotyczące samochodu. Po otrzymaniu płatności Auto Europe wysyła Twój voucher na podany adres e-mail. Jeśli chcesz otrzymać kopię vouchera faksem, poinformuj nas o tym bezpośrednio w chwili dokonywania rezerwacji. W momencie przejęcia samochodu kierowca zawiera umowę właściwą z fimą wynajmującą. Podpisując umowę z wypożyczalnią ważne jest zaakceptowanie takiej usługi, jaka została opłacona w Auto Europe (więcej informacji znajdziesz na voucherze). Jeśli zauważysz w umowie świadczenia, których nie potrzebujesz, nie wyrażaj na nie zgody. Auto Europe nie zwraca kosztów za inne usługi, które zostały zaakceptowane w chwili zawarcia umowy z wypożyczalnią. Proszę uwzględnić, że voucher nie jest właściwą umową wynajmu.
    • Czy mogę wykorzystać moje mile premiowe lini lotniczych do wynajmu samochodu?

      Auto Europe nie akceptuje mili premiowych lini lotniczych lub podobnych programów. Doliczenie punktów jest jednak możliwe bezpośrednio w wypożyczalni w chwili odbioru samochodu.
    • Co zrobić, jeśli nie otrzymam vouchera?

      Auto Europe może wysłać voucher w formacie PDF lub HTML, albo faksem. Na naszej stronie internetowej możesz także dokonać przeglądu Twojego vouchera i go wydrukować.
    • Co zrobić, jeśli znajdę taki sam samochód do wynajęcia w niższej cenie niż w Auto Europe?

      Auto Europe stara się oferować najniższe ceny wynajmu samochodu. Jeśli znajdziesz lepszą cenę u naszej konkurencji, poinformuj nas o tym, a my porównamy klasę samochodu oraz warunki wynajmu i postaramy się dopasować naszą ofertę. Podaj nam szczegóły konkurencyjnej oferty i wypełnij formularz gwarancji najniższych cen.
    • Jak chronione będą moje dane osobowe?

      Auto Europe przywiązuje wielką wagę do poufnego przetwarzania danych osobowych i wykorzystuje je tylko do celów kontaktowych, w odniesieniu do pytań związanych z rezerwacją lub wynajmem samochodu. Auto Europe nie sprzeda Twoich danych i nie ujawni ich osobom trzecim.

      Kontrola danych osobowych
      Klient ma prawo do wglądu zapisanych danych osobowych w każdej chwili i może zażądać zmianę i usunięcie danych. Prosimy o kontakt na adres e-mail data-protection@autoeurope.de lub adres pocztowy:

      Auto Europe Deutschland GmbH
      Landbergerstrasse 155
      80687 Monachium
    • Czy Auto Europe używa cookies?

      Auto Europe używa cookies w celu udoskonalenia serwisu internetowego obsługi klienta. Jakiekolwiek dane osobowe oraz informacje z kart kredytowych nie są magazynowane w cookies, zawierają one natomiast numer identyfikacyjny (ID) oraz podstawowe informacje związane z wizytą klienta (np. jaki kraj wybrano na stronie). Jeśli chcesz usunąć Auto Europe cookies, kliknij proszę tu. Jeżeli zamierzasz wysłać pytanie o rezerwację, zrób to zanim usuniesz cookies, w przeciwnym razie musisz rozpocząć proces rezerwacji ponownie.

    Pytania i odpowiedzi dotyczące wynajmu samochodu

    • Jak znajdę biuro Auto Europe w kraju, gdzie wynajmuję samochód?

      Auto Europe jest firmą pośredniczącą w wynajmie samochodów i nie posiada własnego punktu wynajmu i własnej floty. Nazwa wypożyczalni, w której odbierzesz samochód znajduje się na voucherze.
    • Jakie dokumenty są niezbędne do odbioru samochodu?

      W chwili odbioru samochodu niezbędne są następujące dokumenty: voucher Auto Europe, prawo jazdy, paszport lub dowód osobisty i karta kredytowa głównego kierowcy.
    • Kiedy rozpoczyna się okres wynajmu samochodu?

      Okres wynajmu samochodu opiera się na zasadzie 24-godzinnego rytmu i rozpoczyna się od chwili odebrania samochodu. Dokładny czas wynajmu znajdziesz na voucherze.
    • Jaka jest wysokość kaucji, którą należy złożyć w chwili odbioru samochodu?

      W chwili odbioru samochodu złożenie kaucji jest obowiązkowe, na wypadek pokrycia ewentualnych kosztów, powstałych w czasie lub po wynajmie, tj. koszty za tankowanie (w zależności od zarezerwowanej opcji tankowania) oraz udział własny. Kaucja zostanie zablokowana na karcie kredytowej kierowcy głównego i będzie odblokowana, jeśli samochód zostanie zwrócony w takim samym stanie, w jakim był odebrany.
    • W jakiej formie mogę złożyć kaucję?

      Kaucję możesz złożyć za pomocą karty kredytowej. W chwili odbioru samochodu kierowca główny powinien posiadać ważną międzynarodową kartę kredytową wystawioną na własne nazwisko. Kaucja gotówkowa i karty debetowe nie są akceptowane.
    • Czy mogę wybrać określony model i markę samochodu?

      Auto Europe oraz firma wynajmująca samochód mogą zagwarantować kategorię samochodu, ale nie mogą potwierdzić określonego modelu lub marki. Wypożyczalnie samochodów oferują w danej kategorii modele różnych producentów. Każdy samochód w chwili odbioru odpowiada wszystkim funkcjom i cechom zarezerwowanej i potwierdzonej kategorii na voucherze.
    • Jaki jest regulamin tankowania?

      Wypożyczalnie samochodów oferują zwykle cztery formy tankowania:
      Pełny - Pełny oznacza, że odbierasz samochód z pełnym zbiornikiem paliwa i zwracasz go z pełnym zbiornikiem. Za brakujące paliwo zostanie naliczona opłata.
      Pełny - Pusty A) oznacza, że albo odbierasz samochód z pełnym zbiornikiem, na miejscu płacisz za paliwo i zwracasz samochód z pustym zbiornikiem, albo odbierasz samochód z pełnym zbiornikiem i zwracasz go z pełnym.
      Pełny - Pusty B) oznacza, że odbierasz samochód z pełnym zbiornikiem paliwa, płacisz za paliwo z góry i zwracasz samochód z pustym zbiornikiem.
      Pół - Pół oznacza, że zwracasz samochód z taką samą ilością paliwa z jaką został odebrany. Koszty za niezużyte paliwo nie są zwracane.
    • Jakie jest możliwe dodatkowe wyposażenie?

      Jeśli chcesz wynająć dodatkowe wyposażenie np. fotelik dziecięcy, uchwyt na narty lub nawigację, możesz je zamówić w chwili dokonywania rezerwacji. Dodatkowe wyposażenie jest „na zapytanie” do momentu uzyskania potwierdzenia dostępności przez Auto Europe ze strony firmy wynajmującej. Opłaty za dodatkowe wyposażenie uiszcza się w punkcie wynajmu.
    • Jak jest ubezpieczony mój wynajęty samochód?

      Wszystkie samochody objęte są ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej z sumą pokrycia odpowiadającą minimum według lokalnych przepisów. Ponadto w cenie wynajmu zawarte jest ograniczenie odpowiedzialności z tytułu kolizji lub kradzieży samochodu z udziałem własnym lub bez udziału własnego. Szczegóły o zawartych ubezpieczeniach znajdziesz na Twoim voucherze.
    • Czy potrzebuję wykupić dodatkowe ubezpieczenia?

      W chwili odbioru samochodu pracownik wypożyczalni może zaproponować wykupienie dodatkowego ubezpiecznia np. Super CDW (redukuje lub wyklucza udział własny), ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków lub inne. Ty decydujesz, czy chcesz wykupić takie ubezpieczenie w wypożyczalni, czy też nie.
    • Czy mogę zamówić serwis dostarczenia i odebrania samochodu?

      Dokonując rezerwacji możesz zamówić serwis dostarczenia lub odebrania samochodu, w tym przypadku zostanie naliczona dodatkowa opłata. Samochód może być dostarczony lub odebrany z/do hotelu, ale nie z/do prywatnych adresów lub pola kempingowego itp.
    • Czy muszę posiadać międzynarodowe prawo jazdy?

      Jeśli Twoje narodowe prawo jazdy nie jest w alfabecie łacińskim i/lub zamierzasz podróżować poza Europę, zalecane jest posiadanie międzynarodowego prawa jazdy dodatkowo do narodowego. W niektórych krajach i wypożyczalniach wymagane jest międzynarodowe prawo jazdy. Proszę sprawdź na voucherze w warunkach wynajmu wymgania co do prawa jazdy.
    • Czy członkowie rodziny lub przyjaciele mogą prowadzić mój wynajęty samochód?

      Wszyscy dodatkowi kierowcy powinni być zapisani do umowy wynajmu w wypożyczalni samochodów. Ponadto dodatkowi kierowcy powinni być obecni w chwili zawarcia umowy i powinni przedstawić ważne prawo jazdy oraz dowód osobisty lub paszport. Większość wypożyczalni pobiera dodatkowe opłaty za dodatkowych kierowców. Czy taka opłata wystąpi, sprawdzisz w warunkach wynajmu danej oferty lub na voucherze.
    • Czy wymagany jest minimalny wiek kierowcy, aby móc wypożyczyć samochód?

      Niektóre wypożyczalnie samochodów wymagają dopuszczalny, minimalny wiek dla głównego kierowcy oraz dodatkowych kierowców. Ograniczenia wiekowe różnią się w zależności od kraju, kategorii samochodu i wypożyczalni. Dla niektórych, młodych kierowców obowiązuje dodatkowa, tzw. opłata młodego kierowcy, którą uiszcza się bezpośrednio w wypożyczalni samochodów.
    • Czy mogę przekraczać granice i podróżować wynajętym samochodem do innych krajów?

      Jeśli planujesz podróżować samochodem do innych krajów, poinformuj o tym Auto Europe w chwili dokonywania rezerwacji. Niektóre wypożyczalnie pobierają dodatkowe opłaty za przekroczenie granicy, a niektóre nie pozwalają na opuszczenie kraju. Ograniczenia mogą wystąpić w zależności od miejsca wynajmu i kraju, do którego zamierzasz podróżować.
    • Czy mogę zwrócić samochód, jeśli biuro wypożyczalni jest zamknięte?

      Na życzenie pracownik z naszego działu rezerwacji poinformuje Cię, czy zwrot samochodu poza godzinami otwarcia biura jest możliwy i czy w punkcie wynajmu dostępna jest skrzynka na klucze. Jeśli zamierzasz wrzucić klucze do skrzynki, poinformuj o tym wypożyczalnię przy odbiorze samochodu. Proszę uwzględnić, że do chwili oficjalnego zwrotu samochodu kierowca odpowiada za wszelkie powstałe uszkodzenia, nawet jeśli samochód został zaparkowany i klucze wrzucono do skrzynki.
    • Chcę złożyć reklamację. Czy muszę przestrzegać wymagań czasowych?

      Tak. Jeśli wystąpiły problemy podczas wynajmu samochodu i chcesz złożyć reklamację, skontaktuj się z nami w terminie nie póżniej niż 90 dni po terminie zwrotu samochodu. Aby skontaktować się z działem obsługi klienta, wypełnij formularz lub napisz do nas na adres e-mail plcs@autoeurope.de. Po upływie tego terminu, nie będziemy w stanie Ci pomóc.

    Pytania i odpowiedzi dotyczące samochodów luksusowych i sportowych

    • Czy zmiana lub anulacja rezerwacji jest bezpłatna?

      Rezerwacje samochodów luksusowych i sportowych można zmienić lub anulować bezpłatnie do 72 godzin przed odbiorem samochodu. Jeśli anulacja lub zmiana rezerwacji nastąpi w terminie krótszym niż 72 godziny zostanie naliczona opłata. Jeżeli samochód będzie specjalnie sprowadzony do innego punktu wynajmu na Twoje życzenie również zostanie naliczona opłata. Wszelkie zmiany lub anulacje rezerwacji należy zgłościć w Auto Europe a nie w firmie wynajmującej.
    • Czy Auto Europe oferuje bezpłatny numer telefonu?

      Tak, Auto Europe jest dostępne pod bezpłatnym numerem infolinii: (00)800 1124 891.
    • W jaki sposób mogę zapłacić za rezerwację?

      Auto Europe akceptuje karty kredytowe typu American Express, Mastercard i Visa. Ponieważ samochody luksusowe i sportowe mają dużą wartość wymagane są od kierowcy głównego dwie ważne międzynarodowe karty kredytowe (American Express, Mastercard, Visa) do złożenia kaucji.
    • Jak odbiorę samochód, jeśli punkt wynajmu znajduje się poza terminalem lotniska?

      Po przybyciu na lotnisko pracownik wypożyczalni będzie oczekiwać kierowcę trzymając w ręku tablicę z nazwą wypożyczalni. Na życzenie samochód może być również dostarczony lub odebrany z/do hotelu.
    • Jak zostanie potwierdzona moja rezerwacja?

      Auto Europe wyśle pocztą elektroniczną potwierdzenie tzw. voucher, na którym znajdują się szczegóły Twojej rezerwacji, pod warunkiem pomyślnego dokonania płatności.
    • Jak szybko mogę dokonać rezerwacji?

      Rezerwując samochód luksusowy lub sportowy zaleca się złożyć zamówienie nie później niż 24 godziny przed odbiorem.

    Pytania i odpowiedzi dotyczące przewozu

    • Czy Auto Europe jest dostępne pod bezpłatnym numerem telefonu?

      W zależności od kraju, w którym przebywasz Auto Europe oferuje bezpłatne numery kontaktowe. Na potwierdzeniu rezerwacji (voucherze) otrzymasz bezpłatny numer infolinii obowiązujący z poszczególnego kraju.
    • Jak mogę zapłacić za przewóz?

      Auto Europe akceptuje karty kredytowe: American Express, Mastercard i Visa.
    • Jak zostanie potwierdzona moja rezerwacja?

      Auto Europe wyśle pocztą elektroniczną potwierdzenie tzw. voucher, na którym znajdują się szczegóły Twojej rezerwacji, pod warunkiem pomyślnego dokonania płatności.
    • Jak szybko może być zorganizowany przewóz?

      Auto Europe może potwierdzić rezerwację usługi przewozu, jeśli złożysz zamówienie nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem. Za usługę należy zapłacić z góry. Dane Twojej karty kredytowej zostaną zapisane, na wypadek, gdy wystąpią dodatkowe opłaty (np. korzystanie z telefonu samochodowego itp.).
    • Jak znajdę kierowcę?

      Na lotnisku lub w innych punktach publicznej komunikacji będzie oczekiwał na klienta kierowca trzymający w ręku tablicę kontaktową.
    • Czy Auto Europe pobiera opłaty za anulowanie?

      Anulowanie rezerwacji jest bezpłatne do momendu, gdy kierowca jeszcze nie opuścił samochodem terenu punktu wynajmu. W przypadku niestawienia się klienta opłacona kwota za usługę nie zostanie zwrócona.
    • Czy Auto Europe pobiera opłaty za zmiany zamówienia?

      Auto Europe nie pobiera opłat za zmiany zamówionej usługi przewozu.

    Pytania i odpowiedzi dotyczące wynajmu samochodu z kierowcą

    • Czy Auto Europe oferuje serwis Meet & Greet?

      Na lotnisku lub na dworcu zostaniesz powitany przez pracownika wypożyczalni trzymającego w rąku tablicę kontaktową. Na życzenie możemy także zorganizować spotkanie w hotelu lub w innym ustalonym miejscu.
    • Czy Auto Europe oferuje bezpłatny numer telefonu?

      W zależności od kraju, w którym przebywasz Auto Europe oferuje bezpłatne numery kontaktowe. Na potwierdzeniu rezerwacji (voucherze) otrzymasz bezpłatny numer infolinii obowiązujący z poszczególnego kraju.
    • Czy oferuje Auto Europe usługi indywidualne?

      Tak, Auto Europe może zorganizować usługi indywidualne na życzenie klienta. Aby móc przygotować taką specjalną usługę, proszę podać wszystkie szczegóły zamówienia w chwili rezerwacji.
    • Jak mogę zapłacić za wynajem samochodu z kierowcą?

      Auto Europe akceptuje następujące karty kredytowe: American Express, Mastercard i Visa.
    • Jak zostanie potwierdzona moja rezerwacja?

      Auto Europe wyśle pocztą elektroniczną potwierdzenie tzw. voucher, na którym znajdują się szczegóły Twojej rezerwacji, pod warunkiem pomyślnego dokonania płatności.
    • Jak szybko może być potwierdzona rezerwacja wynajmu samochodu z kierowcą?

      Auto Europe może potwierdzić rezerwację wynajmu samochodu z kierowcą, jeśli złożysz zamówienie nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem. Rezerwację należy opłacić z góry. Dane Twojej karty kredytowej zostaną zapisane, na wypadek, gdy wystąpią dodatkowe opłaty (np. korzystanie z telefonu samochodowego itp.).
    • Czy Auto Europe pobiera opłaty za anulowanie?

      Anulowanie rezerwacji do 24 godzin przed rozpoczęciem usługi lokalnego czasu jest bezpłatne. W przypadku niestawienia się opłacona kwota za usługę nie zostanie zwrócona.
    • Czy Auto Europe pobiera opłaty za zmiany rezerwacji?

      Auto Europe nie pobiera opłat za zmiany rezerwacji wynajmu samochodu z kierowcą.

    Pytania i odpowiedzi dotyczące wynajmu kamperów

    • ZANIM ZROBISZ REZERWACJĘ: CO WARTO JEST WIEDZIEĆ

    • Dlaczego warto jest zarezerwować kamper na wakacje?

      Wolność, przyjemność i zabawę - to wszystko możesz doświadczyć w „domu na czterech kółkach”. Auto Europe pośredniczy w wynajmie kamperów na całym świecie i do tego na każdą kieszeń. W naszej ofercie klienci mogą zarezerwować samochód kempingowy w wielu krajach, w tym w Europie, Islandii, Ameryce Północnej i Południowej, RPA, Australii i Nowej Zelandii.
    • Czy niska cena oznacza gorszą jakość?

      Auto Europe jest specjalistą w dziedzinie wynajmu samochodów kempingowych. Ze względu na długoletnią współpracę z różnymi wypożyczalniami na świecie jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom najniższe ceny wynajmu kamperów na rynku o najwyższej jakości i taniej niż w samej wypożyczalni. Odwiedź naszą stronę i sprawdź najlepsze oferty. Jeśli otrzymasz lepszą ofertę od naszej konkurencji, skontaktuj się z nami, pobijemy tę ofertę!
    • Jak mogę otrzymać najlepszą ofertę?

      Im wcześniej zrobisz rezerwację, tym lepiej! Ze względu na duże zainteresowanie wynajmem kamperów zalecamy zrobić rezerwację z wyprzedzeniem, ponieważ w niektórych destynacjach kampery są wyprzedane na trzy, sześć miesięcy wprzód. Zaplanuj wyjazd wcześniej i skorzystaj z naszych ofert specjalnych, dostępnych na kilka miesięcy przed rozpoczęciem wynajmu, oraz z dużego wyboru kamperów. Na życzenie klienta jesteśmy w stanie zorganizować wynajem kampera last-minute, w tym przypadku dostępność samochodów kempingowych jest ograniczona i ceny wzrastają. Podczas planowania podróży należy uwzględnić różnicę pór roku, ponieważ gdy w Europe jest zima, w Australii panuje lato.
    • Na co trzeba zwrócić uwagę przed dokonaniem rezerwacji?

      1. Ważne prawo jazdy (tymczasowe prawo jazdy nie jest akceptowane)
      Prawo jazdy powinno być wystawione w alfabecie rzymskim i szczególnie radzimy wyrobić międzynarodowe prawo jazdy, jeśli kierowca pochodzi spoza Unii Europejskiej, lub jeśli miejsce wynajmu będzie w kraju spoza Unii Europejskiej. Należy sprawdzić wagę wynajmowanego samochodu. W większości kampery mogą prowadzić osoby z prawem jazdy kat. B. Czasami wymagane jest jednak prawo jazdy kat. C tak jak na ciężarówki o dopuszczalnej masie całkowitej do 7500 kg i powyżej 3500 kg. Jeśli nie jesteś pewien, jakie prawo jazdy jest wymagane do wynajmu poszczególnego kampera, skontaktuj się z nami, pomożemy.


      2. Karta kredytowa
      Kartę kredytową należy przedłożyć podczas odbioru kampera. Karta kredytowa powinna być wystawiona na imię i nazwisko głównego kierowcę i powinna mieć odpowiedni limit, aby zablokować na niej depozyt za samochód. Kwoty depozytów zaczynają się od 250 euro i mogą sięgać aż 10000 euro, które są blokowane na karcie kredytowej na czas trwania wynajmu. Prosimy o kontakt bądź sprawdzenie vouchera, aby upewnić się o kwocie depozytu.


      3. Warunki anulacji
      Prosimy sprawdzić warunki anulacji i przeczytać warunki wynajmu, które zaprezentowane są na naszej stronie internetowej przy każdej wyszukanej ofercie wynajmu kampera, jak i na voucherze, W przypadku pytań prosimy o kontakt. Chętnie udzielimy porady i odpowiemy na pytania.

      Nasz email: muccampers@autoeurope.de. Telefonicznie prosimy o kontakt pod numer telefonu +49 (0) 89 210 940 74 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17:30.

    • REZERWACJA

    • Jak mogę zarezerwować kamper?

      Samochód kempingowy można zarezerwować przez stronę internetową: http://www.autoeurope-motorhome.com/?locale=pl, wybierając miejsce, termin i rodzaj samochodu. Płatność nie jest wymagana od razu. Po otrzymaniu twojego zamówienia sprawdzimy dostępność kampera u naszego dostawcy i skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin w celu zakończenia rezerwacji. W przypadku pytań możesz skontaktować się z nami wysyłając email na adres:muccampers@autoeurope.de.
    • Jak mogę zapłacić za wynajem kampera?

      Płatność za rezerwację dokonuje się za pomocą karty kredytowej. Akceptowane karty kredytowe to: Visa, MasterCard i American Express. Płatność gotówką, czekiem lub kuponem nie jest możliwa. Za rezerwację możesz zapłacić w na naszej stronie (klient otrzyma odpowiedni link) lub telefonicznie. Jeżeli dokonujesz płatności w internecie, nazwisko i imię właściciela karty kredytowej musi być identyczne z imieniem i nazwiskiem głównego kierowcy na voucherze, w przeciwnym razie system zablokuje wpłatę ze względów bezpieczeństwa. W chwili odbioru samochodu imię i nazwisko na karcie kredytowej musi być zgodne z imieniem i nazwiskiem głównego kierowcy i zgodne z danymi na prawie jazdy i w paszporcie.
    • Czy muszę zapłacić pełną cenę wynajmu?

      Jeśli odbiór kampera jest w terminie krótszym niż 70 dni, wymagana jest płatność całkowitej kwoty. W innych terminach pobierane jest od razu 30% od całkowitej kwoty, a reszta pobierana jest automatycznie na 71 dni przed odbiorem. Jeśli chcesz zapłacić pozostałość kwoty inną karta bądź przelewem bankowym prosimy o kontakt na 71 dni przed odbiorem kampera.
    • Czy wymagany jest minimalny okres wynajmu?

      Tak, w zależności od sezonu. Minimalny okres wynajmu waha się od 7 do 14 dni. Krótszy okres wynajmu jest możliwy tylko na zapytanie. Rezerwacje w terminie krótszym niż 4 dni nie mogą być zrealizowane.
    • Czy mogę zmienić rezerwację?

      Tak, ale zmiana rezerwacji jest możliwa w terminie 7 dni przed odbiorem kampera. Wszystkie zmiany muszą być zatwierdzone przez dostawcę, a cena może ulec zmianie.
    • Czy mogę anulować rezerwację?

      Tak, rezerwację można anulować w każdym momencie zgodnie z warunkami wynajmu, które podane są na naszej tronie internetowej przy każdej ofercie, jak również na voucherze. Jeśli masz pytania dotyczące warunków anulacji, prosimy o kontakt z naszym działem: email: muccampers@autoeurope.de. Telefonicznie prosimy o kontakt pod numer telefonu +49 (0) 89 210 940 74 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17:30.
    • KIEROWCA I PASAŻEROWIE

    • Czy wymagane jest specjalne prawo jazdy, aby móc kierować kamperem?

      Wszyscy kierowcy powinni okazać w chwili wynajmu ważne prawo jazdy i dowód osobisty lub paszport. Tylko w przypadku wynajmu kamperów (o masie około 3.5 t) wymagane jest prawo jazdy klasy C/C1 - kategorii III. Jeżeli prawo jazdy nie jest wystawione w języku angielskim, firma wynajmująca może zażądać od kierowcy międzynarodowe prawo jazdy lub jego uwierzytelnione tłumaczenie.
    • Czy są jakieś ograniczenia dotyczące wieku kierowcy?

      W zależności od wypożyczalni w Europie minimalny dopuszczalny wiek kierowcy to zwykle 25 lat. W niektórych państwach firmy wynajmujące zezwalają na wynajem kierowcom w wieku 21 lat. Jeśli masz mniej niż 25 lat, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli sprawdzić w wypożyczalni, czy można zarezerwować kamper. Zanim zakończymy proces rezerwacji, poinformujemy klienta o ograniczeniach wieku. Dla kierowców w wieku 21 - 24 lat mogą wystąpić dodatkowe opłaty.
    • Czy dzieci traktowane są jako pasażerowie dorośli?

      Tak, dzieci traktowane są jako pasażerowie dorośli ze względów bezpieczeństwa i muszą mieć oddzielne miejsce siedzące. Fotelika na wynajem należy zamówić i zapłacić w chwili z wyprzedzeniem. Nie możemy zagwarantować dostępności fotelika, jeśli nie zostanie on zamówiony z wyprzedzeniem. Klient ponosi odpowiedzialność za wynajęty fotelik dziecięcy w kraju, w którym odbywa się wynajem samochodu.
    • Czy dodatkowi kierowcy mogą kierować kamperem?

      Dodatkowych kierowców można zameldować bezpłatnie w wypożyczalni. Większość firm akceptuje maksymalnie dwóch dodatkowych kierowców. Dodatkowi kierowcy zobowiązani są okazać ważne prawo jazdy i dokument tożsamości. Może wystąpić dodatkowa opłata za dodatkowego kierowcę, która uiszcza się na miejscu odbioru lub wcześniej.
    • ODBIÓR I ZWROT

    • Czy wymagana jest karta kredytowa w chwili odbioru kampera?

      Tak. W zależności od firmy wynajmującej wymagane jest złożenie kaucji na okres wynajmu, która będzie zablokowana na karcie kredytowej głównego kierowcy. Wysokość kaucji zależy od kwoty udziału własnego.
    • Kiedy mogę odebrać kampera?

      Firmy wynajmujące kampery mają stałe godziny odbioru samochodów, które są podane w rezerwacji. W Australii i w Nowej Zelandii odbiór jest możliwy tylko w godzinach popołudniowych, a zwrot rano. Większość punktów wynajmu zamkniętych jest w święta i podczas przerw obiadowych.
    • Jak długo trzeba czekać po odbiór kampera na miejscu?

      Załatwienie formalności wynajmu w chwili odbioru może potrwać godzinę. Pracownik firmy wynajmującej wyjaśni kierowcy instrukcję użytkowania kampera. W przypadku wyjazdu do USA i Kanady nie możesz odeberać samochodu kempingowego w tym samym dniu przylotu. W tej sytuacji musisz zarezerwować pobyt w hotelu na pierwszą noc, aby przezwyciężyć zmęczenie spowodowane różnicą czasu. Powyższy regulamin nie obowiązuje w Australii i w Nowej Zelandii.
    • Co zrobić, jeśli nie mogę odebrać/zwrócić kampera w godzinach otwarcia biura?

      Zdarza się, że nasze partnerskie firmy wynajmujące umożliwiają odbiór / zwrot kamperów poza godzinami otwarcia biura za dodatkową opłatą. Szczegółowe informacje zostaną przekazane w procesie rezerwacji.
    • Czy mogę zwrócić kamper przed upływem terminu zwrotu?

      Tak, w czasie godzin otwarcia biura. Koszty za przedwczesny zwrot lub spóźniony odbiór nie są zwracane. Za spóźniony zwrot samochodu mogą wystąpić opłaty na miejscu. Jeśli wiesz, że nie uda ci się zwrócić pojazdu na czas, jak najwcześniej powiadom o tym wypożyczalnię.
    • Czy punkty wynajmu znajdują się na lotnisku / dworcu kolejowym?

      Firmy wynajmujące zlokalizowane są zwykle poza lotniskiem lub centrum miasta. Podczas dokonywania rezerwacji otrzymasz adres wypożyczalni i mapkę. Dane adresowe są również dostępne na voucherze po potwierdzeniu rezerwacji.
    • Czy możliwy jest transfer?

      Transfer jest możliwy tylko na zamówienie i może być wliczony w cenie wynajmu lub płatny jako dodatkowa usługa. W niektórych przypadkach mogą wystąpić dodatkowe opłaty za serwis przewozu. W większości przypadków ze względu na wielkość pojazdu, kampery nie mogą być dostarczone na lotnisko lub do centrum miasta. W celu zorganizowania transferu i potwierdzenia rezerwacji potrzebujemy dane przylotu i odlotu klienta. Jeżeli transfer nie może być zapewniony, klient powinien sprawdzić inne opcje, jak dotrzeć do punktu wynajmu. Alternatywą są taksówki, publiczne środki transportu, pociąg itp.
    • Czy możliwy jest wynajem kamperów ze zwrotem w innym miejscu niż odbiór?

      Wynajem ze zwrotem w innym miejscu niż odbiór jest na zamówienie. Taki wynajem wiąże się z dodatkową opłatą uiszczaną na miejscu lub wcześniej, ponieważ wypożyczalnia będzie musiała odprowadzić kamper do miejsca jego odbioru. Niektóre wypożyczalnie zezwalają również na zwrot pojazdu w innym kraju. Prosimy o kontakt w celu uzyskania dalszych informacji.
    • Czy mogę zaparkować mój samochód na terenie wypożyczalni podczas trwania wynajmu?

      W przypadku, gdy chcesz zaparkować swój samochód na terenie wypożyczalni czasie wynajmu, skontaktuj się z firmą wynajmującą, czy jest to możliwe. Jeśli tak, mogą wystąpić dodatkowe opłaty. Jeżeli zaparkujesz samochód w punkcie wynajmu, firma wynajmująca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za pojazd.
    • DODATKOWE KOSZTY I WYPOSAŻENIE

    • W jaką skrzynię biegów wyposażony jest kamper?

      W opisie kampera znajduje się informacja o rodzaju skrzyni biegów. W Europie większość kamperów wyposażona jest w manualną skrzynię biegów, natomiast w USA, Kanadzie, Australii i Nowej Zelandii większość kamperów ma automatyczną skrzynię biegów. Jeśli interesuje cię tylko jeden rodzaj skrzyni biegów, skontaktuj się z nami przed dokonaniem rezerwacji.
    • Co znajduje się we wnętrzu kampera?

      Większość kamperów, poza kilkoma wyjątkami, wyposażona jest w WC, prysznic, kuchnię i lodówkę, grzejnik, kable i wtyczki, zbiornik na wodę i baterię. Dokładny opis kampera znajduje się w ofercie wynajmu i na voucherze.
    • Jak mogę zamówić dodatkowe wyposażenie lub dodatkowy serwis?

      Dodatkowe wyposażenie lub specjalne usługi można zamówić w procesie rezerwacji. Zestaw kuchenny, ręczniki, pościel, GPS, stół i krzesła, foteliki dla dzieci, dodatkowe kilometry, opony zimowe, zredukowanie udziału własnego, transfer, opłata w jedną stronę itp. mogą być wliczone w cenie wynajmu lub dostępne za dodatkową opłatą. Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz informacji lub pomocy w rezerwacji, wyślij email na adres: muccampers@autoeurope.de.
    • Jak mogę zredukować udział własny?

      Istnieje możliwość wybrania specjalnych pakietów lub opcji, które redukują udział własny i odpowiedzialność cywilną. Można je opłacić wcześniej lub przy odbiorze samochodu. Większość wypożyczalni oferuje przy odbiorze samochodów dodatkowe opcje ubezpieczeniowe jeszcze raz w dniu odbioru.
    • Czy zwierzęta domowe mogą podróżować w kamperze?

      W zależności od rodzaju i wielkości zwierzątka firma wynajmująca decyduje o tym, czy zwierzę może podróżować w kamperze. Pojazd musi być zwrócony w takim samym stanie, w jakim został odebrany. W przeciwnym razie firma wynajmująca może obciążyć klienta opłatą za czyszczenie kampera. Klient ponosi odpowiedzialność za transport zwierząt w kamperze.
    • Czy mogę podróżować kamperem zimą?

      Tak, w zależności od firmy wynajmującej i miejsca odbioru kamper może być wyposażony w opony zimowe. Jeśli nie, to opony zimowe można zamówić za dodatkową opłatą w procesie rezerwacji. Więcej informacji znajdziesz w poszczególnej ofercie.
    • Czy kamper wyposażony jest w uchwyt na rower?

      W zależności od modelu kampera. Uchwyt na rower może być wliczony w cenie, a rezerwacja możliwa jest tylko na zamówienie. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz zamówić kamper z uchwytem na rowery.
    • BEZPIECZNA PODRÓŻ

    • Czy zapewniona jest pomoc drogowa?

      Tak, wszystkie firmy wynajmujące oferują pomoc drogową. W chwili odbioru klient będzie poinformowany o szczegółach i ograniczeniach. Jazda kamperem dozwolona jest tylko po bezpiecznych drogach. Jeśli jest jakaś trasa, która chciałbyś podróżować i nie wiesz, czy można (szczególnie w RPA), to skontaktuj się z wypożyczalnią. Pracownicy wypożyczalni chętnie sprawdzą, czy wybrana trasa dostępna jest do jazdy kamperem.
    • Czy mogę wyjechać kamperem za granicę?

      Podróż kamperem za granicę jest dozwolona w zależności od firmy wynajmującej i kraju wynajmu. Na przykład podróż do Europy Wschodniej, Kanady, Kalifornii Południowej i Meksyku jest ograniczona i może być niedozwolona. Prosimy o informację w przypadku, gdy klient zamierza podróżować kamperem za granicę, a my to sprawdzimy. Jeśli klient podróżuje do niedozwolonych krajów, kamper nie jest objęty ubezpieczeniem.
    • Czy muszę płacić za przejazd po płatnych drogach?

      Tak, klient ponosi koszty za przejazd kamperem po płatnych drogach i płaci za ewentualne mandaty. Niektóre oferty zawierają opłaty drogowe w cenie wynajmu. Polecamy zaplanować trasę przed rozpoczęciem podróży.
    • Gdzie można zatrzymać się kamperem na noc?

      Dla bezpieczeństwa polecamy zatrzymać się na przeznaczonych polach kempingowych. Jeśli chcesz zaoszczędzić, zrób listę miejsc na trasie, które są odpowiednie na przystanek. W czasie nocy można zaparkować kampera w pobliżu dużych sklepów, szkół, czy kościołów. Proszę uwzględnić lokalne przepisy ruchu drogowego i zasady dotyczące parkowania na poboczach dróg.

      Linki do kempingów:


      USA

      freecampsites.net

      koa.com


      Kanada

      camping-canada.com

      freecampsites.net


      Australia

      campermate.com.au

      big4.com.au


      Nowa Zelandia

      rankers.co.nz

      campermate.co.nz


      Korsyka, Francja

      eurocampings.co.uk

      campingfrance.com


      Wielka Brytania

      camping.info

      ukmotorhomes.net


      Irlandia

      campercontact.com

      camping-ireland.ie


      Europa

      camping.info

      campercontact.com


      Afryka

      caravanparks.com

      campsa.co.za

    • Czyszczenie

      W chwili odbioru klient otrzymuje czysty kamper wewnątrz i na zewnątrz. Jeśli nie będziesz zadowolony z czystości pojazdu, zgłoś to pracownikowi wypożyczalni przy odbiorze kampera. Jeśli wypożyczalnia zaproponuje inny kamper, prosimy o zrobienie zdjęć lub video pojazdu. Klient powinien zwrócić kamper w takim samym stanie, w jakim został odebrany, chyba że inaczej przewiduje umowa wynajmu. Firma wynajmująca pobiera opłaty za dodatkowe czyszczenie.
    • Obsługa klienta i reklamacje

      W celu złożenia reklamacji należy przesłać do działu obsługi klienta następujące dokumenty:
      • Kopia umowy wynajmu podpisanej w dniu odbioru pojazdu.
      • Czytelne zdjęcie lub video ze szkód.
      • Kopia raportu z policji, jeśli jest wymagana.
      • Kopia umowy zdania pojazdu z opisaną szkodą.
      • Kopia rachunków za naprawę kampera, którą sam opłaciłeś.
      • Wszelkie dodatkowe informacje dotyczące reklamacji.
      • Wyciąg bankowy z opłatami dotyczącymi reklamacji.

      Prosimy o wysłanie wszystkich wymaganych dokumentów i voucher na adres muccampers@autoeurope.de. Po otrzymaniu pełnej dokumentacji, skontakujemy się z wypożyczalnią w celu rozpoczęcia procesu reklamacyjnego. Skontaktujemy się w ciągu 21 dni roboczych, aby powiadomić cię o wyniku reklamacji.
    • UWAGA: powyższe odpowiedzi to tylko ogólne informacje i mogą być zaktualizowane w każdej chwili. Aby uzyskać szczegółowe informacje, proszę przeczytać warunki wynajmu. W przypadku pytań prosimy o kontakt: muccampers@autoeurope.de.
    Wybierz kraj zamieszkania
    close